-
Data: 2002-04-13 15:44:09
Temat: Nowa kampania reklamowa mBanku
Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]mBank - pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA -
rozpoczął kampanię reklamową pt.: Ujawniamy braki w ofercie mBanku. Z
początkiem kwietnia rozpoczęła się dwumiesięczna kampania
wizerunkowo-produktowa mBanku. Głównym celem działań komunikacyjnych...
jest uświadomienie Klientom wysokich korzyści wynikających z oferty mBanku.
Jednocześnie mBank nadal podkreśla, że jest nowoczesną instytucją finansową
o bardzo atrakcyjnej ofercie.
Motywem przewodnim kampanii jest słowo "BRAK". Przewrotnie i dobitnie -
mBank sam sobie wytyka braki:
BRAK opłat za prowadzenie rachunku,
BRAK prowizji za dokonywane przelewy,
BRAK wymaganej minimalnej wpłaty.
Braki te stanowią jednak atuty mBanku. Oferta mBanku pozwala na eksponowanie
braków w komunikacji z Klientami. "A CO JEST?" w mBanku - korzyści, które
przyciągnęły ponad 180 tys.
Klientów: oprocentowanie kilkakrotnie wyższe niż w tradycyjnych bankach, 24
godzinny dostęp do rachunku i pieniędzy przez Internet, telefon stacjonarny,
komórkowy, WAP i SMS z dowolnego miejsca na świecie oraz stale poszerzana
oferta.
Kampania reklamowa jest eksponowana za pomocą czterech różnych mediów:
prasy, telewizji, outdoor'u i Internetu. Ogłoszenia prasowe są kluczowym
nośnikiem informacji ze względu na maksymalne rozwinięcie komunikatu. Prasa
pozwala na wyliczenie wszystkich zalet oferty mBanku oraz dostarcza
argumenty Klientom, by porównali ofertę własnego banku z ofertą mBanku.
Jako billboardy wykorzystano prestiżowe nośniki typu backlight, które dzięki
swym wymiarom i lokalizacjom doskonałe wpisują się w założenia kampanii.
Telewizja emituje trzy rodzaje filmów. Pierwszy film pt. "Złota Rybka"
przekazuje komunikat o podstawowych wartościach jakie proponuje mBank:
wolność, niezależność oraz maksimum korzyści. Ponadto utrwala atut wysokiego
oprocentowania środków zgromadzonych na rachunku eKONTO.
Dwa pozostałe filmy odwołują się bezpośrednio do reklam prasowych i potęgują
przekaz: braku opłat za prowadzenie rachunku, braku opłat za przelewy i
braku wymaganej minimalnej wpłaty.
Za mediarun.pl (ma juz roczek :)
--
------
Amra the Freelancer
www.amra.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.02 08:47 Bolek
- 15.04.02 16:52 Roman Kubik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto