  • 1. Data: 2009-02-17 11:56:26
    Temat: Nowa odsłona???
    Od: a...@v...pl

    Witam,
    czy ten spektakl nie jest przypadkiem pod tytułem "Opychanie narodowi 60 mld
    EURO"???

  • 2. Data: 2009-02-17 12:06:18
    Temat: Re: Nowa odsłona???
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    a...@v...pl pisze:
    > Witam,
    > czy ten spektakl nie jest przypadkiem pod tytułem "Opychanie narodowi 60 mld
    > EURO"???

    Jesli już to przyspieszenie wejscie do strefy. Zobacz ukraina sie nie
    miescila w ue a teraz raptem ma wejsc i to juz.
    Nie mowie, ze ma byc wojna, po prostu tak to wyglada.

  • 3. Data: 2009-02-17 13:14:38
    Od: a...@v...pl

    > Jesli już to przyspieszenie wejscie do strefy. Zobacz ukraina sie nie
    > miescila w ue a teraz raptem ma wejsc i to juz.
    > Nie mowie, ze ma byc wojna, po prostu tak to wyglada.

    Tak, przedziwny ten świat. Nagle waluta wahająca się niemal 100%
    w pól roku spełnia wymogi strefy. Ja myślałem, że taką walutę to co najwyżej w
    buty można wsadzić.

  • 4. Data: 2009-02-17 14:57:31
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "Bronisław Tatul"
    > Jesli już to przyspieszenie wejscie do strefy.

    Raczej proba utrzymania wysokiego poziomu eksportu.

    > Zobacz ukraina sie nie
    > miescila w ue a teraz raptem ma wejsc i to juz.

    Tak czy inaczej pobyt w systemie EMR2 musi trwac 2 lata.

    Leszek