  • 41. Data: 2009-10-11 21:37:09
    Temat: Re: Nowa partia
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Fidelio wrote:

    > Gdyby to było takie proste to od setek lat byśmy żyli w świecie
    > bezproblemowym.

    Co nie jest proste? To że ludzie gadają byleby gadać. To jest trudno
    zrozumieć? Zawsze są pretensje na najwyższym poziomie ogólności. Jak
    wypytuje o szczegóły to zawsze bąble puszczają. Tacy są i już. To jest
    bardzo proste.

  • 42. Data: 2009-10-11 21:41:26
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Dieter wrote:

    > Nie zapominaj, ze wiezniowie to spory elektorat. Na PO
    > glosowalo 95% z nich.

    Jak tak ochoczo kwiatki wyciągasz, to napisz jeszcze
    na kogo głosowała miażdząca większość(ztcp b. blisko
    100%) pensjonariuszy .. szpitali psychiatrycznych.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej. Albert

  • 43. Data: 2009-10-11 22:14:05
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Zbyszek wrote:

    > wszystkim jedną niską kołchozową emeryture ?
    Takie cos by pewnie nie przeszlo, zreszta nawet nie o to chodzi. Chodzi
    o to aby podwyzszyc te emerytury po 500 zl, nawet jesli trzeba obnizyc
    niektorym z 3000 na 2000.

    > Co do pracy więźniów, zasadniczo mi się podoba, ale jako częśc kary,
    > zasądzanej indywidualnie. Jak cięzkie roboty. Inna sprawa że koszty
    > takiej pracy przewyższają
    > nieraz dochody.
    Chocby sortowanie smieci. Calosc odbywalaby sie na terenie wiezien -
    koszty takie same jak teraz.

  • 44. Data: 2009-10-12 09:16:37
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Uzytkownik "Gonzo"

    Pisza Ci tu w kólko, ze komuna nie zostala obalona i trwa.
    Myslisz ze Ty ja obalisz zakladajac nowa partie polityczna z
    socjalistycznymi haslami?
    Ja tam wole uczciwie zarabiac pieniadze.

  • 45. Data: 2009-10-12 18:20:20
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    skippy wrote:
    > Pisza Ci tu w kólko, ze komuna nie zostala obalona i trwa.
    > Myslisz ze Ty ja obalisz zakladajac nowa partie polityczna z
    > socjalistycznymi haslami?
    A ktore haslo jest socjalistyczne? Minimalna placa? Wszedzie w
    cywilizowanym swiecie tak jest. Powodzenia we wprowadzaniu 19sto
    wiecznego kapitalizmu.

    > Ja tam wole uczciwie zarabiac pieniadze.
    A wlasnie; dodatkowy punkt programu to koniec z finansowaniem partii z
    budzetu (co zreszta jest logiczne przy JOW)

    Tak z ciekawosci: jesli nie chcesz poprzec takiej partii to jaka popierasz?

  • 46. Data: 2009-10-12 18:49:24
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Gonzo"

    > Tak z ciekawosci: jesli nie chcesz poprzec takiej partii to jaka
    > popierasz?

    PPP

  • 47. Data: 2009-10-12 18:49:40
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    sorki

    PPPP

  • 48. Data: 2009-10-12 18:50:34
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    skippy wrote:
    > sorki
    >
    > PPPP

    Ja tez, ale ostatnio tylko raz w tygodniu.

  • 49. Data: 2009-10-12 19:20:35
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Gonzo"

    > Tak z ciekawosci: jesli nie chcesz poprzec takiej partii to jaka
    > popierasz?

    "...Dobrze, gdy jakiś idealistyczny pretekst do kręcenia lodów się nadarzy.
    Wtedy jest ładnie. Gorzej, gdy go nie ma..."

    Na serio to nie będę już nigdy głosował na żadną partię.

    Będę natomiast głosował za rok na tego kandydata, który będzie miał
    największe szanse w starciu z Kaczyńskim, ponieważ nie chcę mieć tego
    człowieka jako reprezentanta mojego kraju.
    Nie mogę na niego patrzeć, nie mogę go słuchać, wywołuje we mnie bolesne
    odruchy i cierpienia.
    Może jestem małpką w czerwonym:)))

    W sumie tyle mojego manifestu politycznego.

    Co do 1) to może coś Ci uświadomią cytaty z ciekawego tekstu.
    Oni muszą tak działać i tak działają i ja to rozumiem.
    ==
    Magda Hartman
    http://www.pardon.pl/artykul/5254/jak_czlowiek_prezy
    denta_bron_sprzedawal
    ==

    Jak człowiek prezydenta broń sprzedawał...
    ...w czerwcu 2007 r. Robert Draba, minister w Kancelarii Prezydenta Lecha
    Kaczyńskiego, wyczarterowanym samolotem wybrał się w podróż do Gruzji. Na
    pokładzie towarzyszyli mu m.in. Abdul Rahman el Assir, międzynarodowy
    handlarz bronią...

    ...el Assir mógł dodatkowo ...wspierać działalność Osamy [bin Ladena]
    finansowo. Powiązania Kancelarii Prezydenta z osobą powiązaną z ludźmi, z
    którymi Polska walczy zbrojnie w Afganistanie, byłoby dość interesujące....
    poznaliśmy przyczyny nagłej i nieoczekiwanej miłości prezydenta Kaczyńskiego
    do Gruzji. Nie jest to, jak przypuszczaliśmy, jedynie chęć zrobienia na
    złość Rosji. Ani też fakt, że w Gruzji Kaczyńskiego traktują nie jak
    "kartofla", tylko wielkiego europejskiego przywódcę....

    .. dowodzi [to] pewnej elementarnej dwulicowości, jakiej wymaga prowadzenie
    spraw państwa. To właściwie dość naturalne - dyskutować można jedynie nad
    ilością sosu hipokryzji, którym to wszystko jest podlane. Lech Kaczyński
    zdecydowanie przesadza, choć być może po prostu dobrze wczuł się w rolę...

    ===

    Dobrze, gdy jakiś idealistyczny pretekst do kręcenia lodów się nadarzy.
    Wtedy jest ładnie. Gorzej, gdy go nie ma.

    Jak choćby w przypadku ONZ-owskiej konwencji o zakazie stosowania wyjątkowo
    barbarzyńskiej amunicji kasetowej. Do której Polska wciąż nie chce
    przystąpić - jako jedno z nielicznych państwa na świecie.

    Trudno powiedzieć, dlaczego. Z braku wytłumaczenia idealistycznego pozostaje
    nam inne. Polska jest bardzo liczącycm się producentem takiej amunicji.

  • 50. Data: 2009-10-12 19:23:32
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    skippy wrote:
> [...]
    > człowieka jako reprezentanta mojego kraju.
    > Nie mogę na niego patrzeć, nie mogę go słuchać, wywołuje we mnie bolesne

    Wcale Ci sie nie dziwie, tez mam serdecznie dosc ale jestem pewny, ze
    kazda nastepna wladza z tego pokolenia to bedzie dokladnie to samo.
    Dlatego probuje cos zmienic.