  • 1. Data: 2007-06-01 21:47:55
    Temat: mBank klopoty z otwarciem konta
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Zlozony zostal wniosek on-line. Po 2 tygodniach odezwal sie kurier. Ze
    bedzie nastepnego dnia. Podal 4 godzinne widelki. Nie przyjechal, nie
    zadzwonil.
    MBank nic nie wie, odsyla do firmy kurierskiej, tam przez caly dzien
    nikt nie odbiera.
    Itd. Mija kolejny dzien.
    Po kolejnym telefonie do mBanku i kolejnym opowiedzeniu historii,
    okazauje sie, ze mBank nie ma na to wszystko wplywu, ale moze przyjac
    reklamacje. Ktora rozpatrzy w ustawowym terminie 30 dni...
    :-(
    Pozdr
    TA

  • 2. Data: 2007-06-02 07:15:19
    Temat: Re: mBank klopoty z otwarciem konta
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 01 Jun 2007 23:47:55 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

    > MBank nic nie wie, odsyla do firmy kurierskiej, tam przez caly dzien
    > nikt nie odbiera.

    Co to za kurier? Bo mi pachnie GLS albo Siódemką.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 3. Data: 2007-06-02 09:29:06
    Temat: Re: mBank klopoty z otwarciem konta Szczecin
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Witam,
    > Zlozony zostal wniosek on-line. Po 2 tygodniach odezwal sie kurier. Ze

    Podawajmy miasta przy takich informacjach.
    U mnie - kurier siodemka, po tygodniu lezakowania przesylki w ich firmie
    zadzwonilem (z trudem si edodzwaniajac) i usilowalem podac namiary na siebie do
    pracy, zeby mozna bylo podejsc tam przed poludniem - nikt nie chcial przyjac,
    poinformowano mnie, ze kurier rozwozi do 21-ej i ma juz pobrana przesylke. Ani
    kuriera, ani telefonu od niego...

    po 9-u dniach pobytu przesylki w Szczecinie zglosilem problem mail ze strony
    mbanku. Odpowiedzieli nastepnego dnia, ze powinienem zglosic reklamacje m-linia.
    Zignorowalem to i odpowiedzialem, ze wlasnie moj mail jest pisemnym zgloszeniem
    reklamacji (cala korespondencja odbywala sie na mailach z odpowiedziami - cala
    historia byla wzajemnie przesylana)., Odpowiedzieli, ze mam podac numer dodwodu lub
    pesel, zeby przyjeto - uzupelnilem i powtorzylem zgloszenie.
    W miedzyczasie z samego rana zadzwonilem do 7-i reklamowac dostawe - zadeklarowano,
    ze kurier zadzwoni do 9-ej zeby dograc termin - naturalnie nie zadzwonil.

    Kolo 12-ej przyszlo podobne do twojego potwierdzenie reklamacji z info o 30 dniach.
    kolo 14-ej zadzwonil kurier i poniewaz nie moglem byc w piatek w dogodnych dla
    niego godzinach, umowil sie na sobote (mimo, ze podobno wtedy nie pracuja) i
    dostarczyl mi godzine temu przeslylke.

    Tak wiec sadze, ze reklamacja poskutkowala piorunujaco, byc moze dlatego, ze cala
    byla w formie pisemnej.

  • 4. Data: 2007-06-02 09:36:58
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Krzysztofsf <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    W uzupelnieniu - w umowie z mbank, , 7-a ma do 3 dni roboczych na skontaktowanie
    sie z klientem w celu uzgodnienia dostarcznia przesylki, i dostarczenie jej - jesli
    tego nie dotrzymuja, sadze, ze maja konsekwencje finansowe - jesli ktos oficjalnie
    to zglasza.

  • 5. Data: 2007-06-02 17:30:06
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f3r5e5$bo8$2@inews.gazeta.pl>,
    Olgierd <n...@o...com> wrote:

    > Co to za kurier? Bo mi pachnie GLS albo Siódemką.

    Siodemka.

    Ale generalnie chodzi o to, ze firma kurierska nie jest dla klienta
    mBanku strona. A mBank olewa...

    TA

  • 6. Data: 2007-06-02 17:42:42
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f3rd92$ahk$1@inews.gazeta.pl>,
    "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> wrote:

    > T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Podawajmy miasta przy takich informacjach.

    Warszawa
    [...]

    > Tak wiec sadze, ze reklamacja poskutkowala piorunujaco, byc moze dlatego, ze
    > cala
    > byla w formie pisemnej.

    Reklamacja zostal przyjeta przez mLinie. Juz przyszlo mailowe
    potwierdzenie.

    Rzecz w tym, ze osoba, ktora otwierala rachunek, wlasnie wyjechala do
    swojej letniej rezydencji, pod Warszawe. Wiec dla kuriera adres jest juz
    inny i pewnie teraz te oddzialy kurierskie nie beda sie mogly dogadac
    kto to ma dostarczyc.

    Tak czy siak. Potwierdza sie moja opinia, ze jesli w gre wchodzi czynnik
    ludzki, to mBank jest FATALNYM bankiem.

    TA

  • 7. Data: 2007-06-02 18:42:28
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    tak w temacie, to teraz aby otworzyć konto w mBanku to przez kuriera się
    odbywa ?
    Kiedyś wysyłali pocztą z kopertą zwrotną, podpisywał klient umowę załączał
    xero dowodu i było dobrze.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Od 1.01.2008 bez kontroli granicznych, więcej na http://grupy.3mam.net

  • 8. Data: 2007-06-02 19:12:14
    Od: " efker" <e...@W...gazeta.pl>

    To,jak widać, było idealne rozwiązanie.Choć sam mam u nich konto,gdybym
    dzisiaj otwierał cokolwiek w mbanku i miałbym takie "jaja" z jego otwarciem,
    zrezygnowałbym.Mbank wybrał kiepską firę kurierską (pewnie chodzi o
    koszty)i,choć sam pracuję w branży bankowej :), i pewne pochopne reakcje
    ludzi mnie czasami dziwią,to akurat w tym przypadku brak u mnie tego
    zdziwienia :)Mozna się zdenerwować.

    Pozdrawiam
    efker

  • 9. Data: 2007-06-02 19:14:58
    Od: " efker" <e...@W...gazeta.pl>

    Sorry, za napisanie odpowiedzi nad cytowanym tekstem.

    Pozdr

  • 10. Data: 2007-06-02 22:39:09
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    efker pisze:
    > Sorry, za napisanie odpowiedzi nad cytowanym tekstem.
    >
    > Pozdr
    > efker

    Zaiste bardzo zagadkowe!

    --