  • 21. Data: 2006-12-04 14:25:36
    Temat: Re: Nowe konto internetowe w Citi
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jak spelniasz warunki do gratisowego uzyskania KK Citi
    > to ja dostaniesz, niezleznie czy topicowe konto posiadasz czy nie.

    Dzięki.
    A te warunki to jakie? Bo formalnie widzę to:
    http://miniurl.pl/citicostam
    czyli od 2 roku płatne.
    Jest możliwe, że kolejne lata też będą gratis (jakie warunki?)?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 22. Data: 2006-12-04 14:43:02
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Maciej Loret wrote:
    > Jest możliwe, że kolejne lata też będą gratis (jakie warunki?)?

    Mozliwe. Odpowiedni obrot, uzytkowanie zgodne z regulaminem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 23. Data: 2006-12-04 19:16:06
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    napisał w wiadomości news:45741021$1@news.home.net.pl...

    > No przeciez sa kody SMSowe przy aktywowaniu nowego kontrahenta. Podobnie
    > jak w mBanku zatem.

    A czy orientujesz sie jak to dziala gdy numer zostal przeniesiony miedzy
    operatorami?
    Swego czasu na stronach mBanku/Multibanku byla infromacja, ze wtedy nie
    dzialaja
    kody smsowe. Byc moze teraz juz dziala. Sam uzywam papierowej listy hasel
    jednorazowych wiec moge nie byc na biezaco. Ciekawe jak to dziala w Citi?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 24. Data: 2006-12-04 19:21:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin" <k...@k...de> wrote in message

> [...]
    > jednorazowych wiec moge nie byc na biezaco. Ciekawe jak to dziala w Citi?

    AFAIR jest dodatkowa opcja aktywowania kontrahenta za pomoca IVR.

    MK

  • 25. Data: 2006-12-04 19:24:53
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    napisał w wiadomości news:ekvm6b$8h7$1@news.onet.pl...
    > Citibank Handlowy otworzyl wlasnie konto CitiOne Direct. Prowadzenie
    > uzaleznione od orotow > 5000 za free, 1000-5000 - 1,99, ponizej 1000 zl
    > 5,99zl.
    > Przelewy za free, karta za free, telefon za free. Bankomaty Euronetu +
    > citi w Polsce i za granica za darmo.
    > Drozsza jest obsluga w placowkach.
    > Ponoc w najblizszej przyszlosci zmiana obecnego, topornego systemu
    > internetowego.
    > Zabezpieczenia jakis czas temu poprawili, a zatem - ciekawa alternatywa.
    > No i potestowac mozna :) Probujcie, bo od piatku dziala.

    Wyglada dosc ciekawie. Chyba korzystniejsze warunki niz Multibank konto Ja.
    Szkoda tylko, ze licza wplywy a nie osad jak np.w Lukasie Ekonto Pro, ale
    funkcjonalnosc wieksza. Moze kiedys sie skusze, tylko po co mi tyle kont;)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 26. Data: 2006-12-05 14:02:23
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    wypelnilem wniosek na ich stronie i nie odezwali sie ;-(

    dzwonili do Was (mam na mysli tych, ktorzy zlozyli wniosek)?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 27. Data: 2006-12-05 15:08:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RobertS wrote:
    > wypelnilem wniosek na ich stronie i nie odezwali sie ;-(
    >
    > dzwonili do Was (mam na mysli tych, ktorzy zlozyli wniosek)?

    Podpsialem dzisiaj umowe, ale okazuje sie, ze potrzebny byl tez drugi
    dokument ze zdjeciem, nie wiem po co :( zobaczymy jutro :) Ale chyba
    sporo osob sie zglasza.

  • 28. Data: 2006-12-05 16:09:54
    Od: "efker" <e...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Podpsialem dzisiaj umowe, ale okazuje sie, ze potrzebny byl tez drugi
    > dokument ze zdjeciem, nie wiem po co :( zobaczymy jutro :) Ale chyba
    > sporo osob sie zglasza.

    Jak już będziesz korzystał z rachunku,to podziel się wrażeniami i
    napisz jakąś recenzję :)

  • 29. Data: 2006-12-07 09:20:19
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Podpsialem dzisiaj umowe, ale okazuje sie, ze potrzebny byl tez drugi
    > dokument ze zdjeciem, nie wiem po co :( zobaczymy jutro :) Ale chyba
    > sporo osob sie zglasza.

    a ja sie umowilem z kolesiem (dzwonil wczoraj na inny numer niz podalem
    we wniosku) na dzisiaj na 10.00, ale sie jakos nie pojawil

    mam juz skopiowane dwa dokumenty ze zdjeciem, nie wiem po co im to
    przeciez juz raz sie "kopiowalem" i maja wszystkie moje dane...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 30. Data: 2006-12-07 13:31:31
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > a ja sie umowilem z kolesiem (dzwonil wczoraj na inny numer niz podalem
    > we wniosku) na dzisiaj na 10.00, ale sie jakos nie pojawil

    cos pomieszal i wydawalo mu sie, ze sie umowil na 14.00, w kazdym razie
    umowa spisana; dostalem przy okazji wydruk aktualnego oprocentowania
    lokat w Citi, nie wiem dlaczego nie przyniosl TOiP tego konta?

    --
    pozdrawiam
    RobertS