  • 21. Data: 2007-10-15 17:46:22
    Temat: Re: Nowy konkurs w Citi dla paccych kk
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > A czy to zmieni statystycznie szanse na wygrana? chyba nie :). Sam tez mam
    > mam duzo zer w ostatnich 6 cyfrach.

    oczywiscie ze zmieni sytuacje.... prawdopodobienstwo trafienia nagrod jest
    najwieksza w ostatnich dwoch cyfrach...skoro on ma zera to tej szansy nie ma
    w ogole
    to tak jakbys wykres prawdopodobienstwa potraktowal jako dzwon Gaussa i
    wzial to co na zewnatrz wiec kiepsko

  • 22. Data: 2007-10-15 17:47:33
    Temat: Re: Nowy konkurs w Citi dla płacących kk
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > wpadłem w paranoję, sprawdzam wszystkie slipy... :
    >
    > wszędzie jest litera R zamiast pierwszej z sześciu cyfr...

    a nie sprawdzasz czasem slipy z operacji Mastercardem? tam sa chyba litery
    zamiast cyfr

  • 23. Data: 2007-10-15 17:48:40
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Czy duplikat ma inna date waznosci ?

    nie
    jedynie data valid from sie zmienia na aktualna

  • 24. Data: 2007-10-15 17:49:14
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > zajrzałem do slipów:
    >
    > kody autoryzacji nie mają 6 cyfr, tylko literę i pięć cyfr.
    > nie mam szans na tetetkę.
    >
    > przy okazji:
    >
    > dlaczego nie ma 6 cyfr tylko litera i pięć cyfr? skąd ta różnica? mam np.
    > RXXXXX (X to cyfra)

    http://www.online.citibank.pl/home/documents/loteria
    _reg.pdf

    marekz

  • 25. Data: 2007-10-15 17:54:19
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a nie sprawdzasz czasem slipy z operacji Mastercardem? tam sa chyba litery
    > zamiast cyfr

    zgadza się, mastercard.

    czy posiadanie mastercarda powoduje, że nie biorę udziału w loterii?

    nr mc kończy się na zero-zero - szanse zero-zero?

  • 26. Data: 2007-10-15 17:57:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Damian napisał(a):
    > jedynie data valid from sie zmienia na aktualna

    W zasadzie to z uwagi na fakt ze zwolnili mnie z oplaty to nie ma to
    wiekszego znaczenia :)

    --
    Mithos

  • 27. Data: 2007-10-15 18:00:31
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Bzdura,

    Co bzdura?

    > statystyczne prawdopodobienstwo jest bardzo male, ze taki kod trafisz.

    Małe? 1:1.000.000 przy pojedynczej transakcji to niby tak mało. Przy
    milionie transakcji to już ponad 63%, przy 2 milionach transakcji ponad
    86%... Jest wysoce prawdopodobne, że nagroda się wylosuje.

    > Mimo wszystko przez te kilka m-cy bedziesz jak najczesciej placil karta, a
    > bank na tym zarabia :).

    Pewnie że będę. Ale tylko kwoty powyżej 50 zł. Citi używam zasadniczo
    wyłącznie do przelewów.

    > Nie podejrzewasz, ze losowania lotto sa tez ustawiane? Przeciez przed
    > losowaniem juz wiedza jakie liczby obstawiali uczestnicy?

    Nie, ja nie podejrzewam. A Ty podejrzewasz?

    marekz

  • 28. Data: 2007-10-15 18:05:27
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > ma w ogole
    > to tak jakbys wykres prawdopodobienstwa potraktowal jako dzwon Gaussa i

    A co, zera sa zakazane w kodach autoryzacyjnych? A czwórki i piątki
    najbardziej prawdopodobne. Nie sądzę. :-) No chyba że to było podpuszczanie,
    to fajne. ;-)

    marekz

  • 29. Data: 2007-10-15 18:05:30
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > zgadza się, mastercard.
    > czy posiadanie mastercarda powoduje, że nie biorę udziału w loterii?

    4.5. W przypadku transakcji dokonanych przy u˝yciu Karty MasterCard zawarte
    w kodzie autoryzacji litery, w celu porównania z cyframi w numerze Karty, sŕ
    przyporzŕdkowywane

    odpowiednim cyfrom wed?ug nast´pujŕcego schematu:

    a) litery A, B, C - cyfrze 1

    b) litery D, E, F - cyfrze 2

    c) litery G, H, I - cyfrze 3

    d) litery J, K, L - cyfrze 4

    e) litery M, N, O - cyfrze 5

    f) litery P, Q, R - cyfrze 6

    g) litery S, T - cyfrze 7

    h) litery U, V - cyfrze 8

    i) litery W, X - cyfrze 9

    j) litery Y, Z - cyfrze 0

    > nr mc kończy się na zero-zero - szanse zero-zero?

    jakies jednak sa:)

  • 30. Data: 2007-10-15 18:08:05
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > Nie podejrzewasz, ze losowania lotto sa tez ustawiane? Przeciez przed
    > losowaniem juz wiedza jakie liczby obstawiali uczestnicy?

    kiepski argument

    Ale citi ma wpływ na kod autoryzacyjny, sam podawałeś:
    >Licza sie tylko transakcje autoryzowane online.
    >Przy dummy authorization nagrody nie ma.
    Tam gdzie bank nie ma "wpływu" na kod nie ma nagrody
    Ale i tak "99% procent społeczeństwa nie widzi różnicy"

    Ewentualne losowanie odbędzie się za zamkniętymi drzwiami,
    a losował będzie jakiś program (algorytm).
    Citi płaci też podatek od wygranej!?? (tylko audi)
    Wynikają z tego takie wnioski:
    -TT już jest zaklepana
    -są szanse na 30 lub 50 złotych :))
    -warto czytać p.b.b.