  • 21. Data: 2002-01-17 19:14:22
    Temat: Re: Numer Karty Visa Elektron
    Od: "foxtrot" <f...@p...onet.pl>

    > A co ma do tego ilosc klientow?
    >
    > Poza faktem ze wtedy inteligo nie mialo jeszcze klientow.

    Inteligo to krowie z pod ogona wypadlo ?

    > Nie musisz czytac.

    polemizujesz, to czytam

    > I to wszystko? Nic wiecej nie umiesz napisac?

    toz pisze

    > Twoj problem.

    niesadze

  • 22. Data: 2002-01-17 19:28:10
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 17, 2002 at 08:14:22PM +0100, foxtrot wrote:

    > Inteligo to krowie z pod ogona wypadlo ?

    Nie. Ale wtedy inteligo jako inteligo klientow nie mialo.

    > toz pisze

    Poczytales juz o autoryzacji kart? Wiesz co to jest karta do
    transakcji internetowych? Wiesz co to jest motoio?

    Poczytaj, powaznie - dobry opis jest na stronie bzwbk, w sposob
    'rysunkowy' i bardzo opisowy.

    --

    --w

  • 23. Data: 2002-01-17 20:48:17
    Od: Łukasz Dąbrowski <w...@k...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Kiedy tego BSK VE zes probowal? Miesiac temu przechodzily bez problemu ;-P

    Od paru miesięcy mam Classic-a, więc odłożyłem ten problem ad-acta ;-))

    Pzdr,

    --

    -------------
    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash

  • 24. Data: 2002-01-18 19:20:45
    Od: darek ciesla <d...@d...pl>

    Łukasz Dąbrowski wrote:

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Ja próbowałem z PKO BP SA - VE, BSK VE, BSK Maestro - nic. Zawsze odrzucało.
    > Dopiero kredytowa BZWBK przechodzi (wypukła)
    >
    > Pzdr,
    > --

    Ja sprawdzalem VE DB24 - dziala.
    --