  • 1. Data: 2008-04-08 17:02:13
    Temat: Numer konta zagraniczny.
    Od: " Xman" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam

    robilem przelew z Ing Polskiego i podalem swoj numer konta w Kanadzie

    podalem go w formacie

    1234567891011

    tyle ze po wyslaniu przelewu - stwierdzilem ze liczby 1234 to numer TRANSIT
    a 567891011 to moje konto w Banku. wiec pytanie czy dotrze domnie ten przelew
    .. ? wkoncu bank bedzie myslal ze rachunek odbiorcy to 1234567891011 a
    prawidlowo powinno byc 567891011 ( tyle ze ja dodalem routing number )
    jak pozniej z reklamacja takiego przelewu powiem ze chodzi o wysoka kwote.

    123456791011 - taki uzywalem w moneybookers i otrzymywalem platnosci... ale
    moze system moneybookers jest idiotio odporny wiec wywalil sam ten transit numer.

  • 2. Data: 2008-04-08 17:39:27
    Temat: Re: Numer konta zagraniczny.

    to Transit number a dokladnie / designation number