  • 1. Data: 2008-04-08 17:46:35
    Temat: $$$, czy Franek - co byście brali?
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    Obecnie mam kredyt w złotówkach, ale podnoszą oprocentowanie w takim
    tempie, że mózg mi się lasuje. Dlatego chcę przewalutować kredyt, aby
    płacić mniejsze odsetki. Pozostało do zapłacenia jeszcze 349 rattt...

    Leżą przede mną dwie oferty przewalutowania:

    1. na dolara amerykańskiego

    podstawa LIBOR USD 1M
    marża 1,5%

    na dziś oprocentowanie wychodzi 4,22%

    spread na dziś to ok. 4,5%

    2. na franka szwajcarskiego

    podstawa LIBOR CHF 3M
    marża 1,1%

    na dziś wychodzi 3,97%

    spread na dziś ok. 3,6%

    Co byście wybrali i dlaczego?
    Albo czego byście nie wybrali i dlaczego?

    Czy marża 1,5% i LIBOR 1M, w przypadku dolara, to nie jest przypadkiem
    jakaś próba naciągnięcia klienta?

  • 2. Data: 2008-04-09 08:38:53
    Temat: Re: $$$, czy Franek - co byście brali?
    Od: MacGregor <m...@g...com>

    On 8 Kwi, 19:46, Poldekk <n...@g...pl> wrote:

    > 2. na franka szwajcarskiego
    >
    > podstawa LIBOR CHF 3M
    > marża 1,1%

    Poszukaj jeszcze. Ja właśnie jestem po przewalutowaniu z PLN na CHF.
    Jak robiłem przegląd banków, to na CHF marże dawali 0,95% bez
    większych starań.
    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor