  • Data: 2009-11-05 10:47:03
    Temat: O polityce na pl.biznes.wgpw czyli po kiego wuja jest pl.soc.polityka
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> pisze:

    > Zobaczcie jakie macie wyprane mózgi. Bez żenady latają na grupie
    > dowolne wulgaryzmy, ale za użycie słowa "polityka" przepraszacie, jak
    > za największą zbrodnię :))
    > [...]

    To jest grupa o giełdzie i to z samej nazwy. Jak ktoś chce ględzić o
    polityce bez związku z gospodarką to niech spada na forum do tego
    przeznaczone czyli news:pl.soc.polityka . To jest kwesta nie wpierdalania
    się między wódkę a zakąskę ze swoim jedynie ukochanym bobofrutem.
    Spora część "problemów politycznych" *ma* przełożenie na gospodarkę.
    Wiec *minimum* kultury wymaga starannego podkreślania takich wpływów jak
    się o polityce dyskutuje *TU* a nie na news:pl.soc.polityka .

    Ty jesteś z takich nachalnych chamów co na spotkaniu fanów piłki nożnej
    chcą "na chama" rozmawiać o siatkówce damskiej zamiast pójść tam gdzie
    jest to dokładnie tym o czym ludzie chcą tam rozmawiać?

    P.S.
    Ja się zajmuje zwalczaniem spamu emailowego. Więc "kulturę"
    wpierdalającego się nachalnie chama zwalczam "zawodowo" i
    ma na nią "awersję ugruntowaną (chyba) dożywotnio".

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Człowiek bez poczucia moralnego jest najniegodziwszym