  • 11. Data: 2004-08-27 14:34:32
    Temat: Re: O przyjmowaniu platnosci karta - przypadek wlasny
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 27 Aug 2004 16:04:21 +0200, Krzysztof
    <k...@s...800.pl> wrote:

    >Ale dlaczego. Ile mozna zarobic na batoniku za 2,50? A jezeli koszt
    >połacznia telefonicznego to ca. 30 gr (a czesto jest jeszcze klienci
    >maja podpisane umowy tak, ze bula stala kwote za tranzakcje - spotkalem
    >sie juz z tym) to niestety nie oplaca sie.

    To było nie podpiwsywać głupich umów, a zamiast połaczenai
    telefonicznego odpalic sobei GPRS, alebo SDI.

    >Taka sytuacja jest nagminna przy zle podpisanych umowach (a polcard, i
    >nie tylko, lubi takie wymuszac na sprzedawcach).

    Zły polcard, zły.
    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2004-08-27 14:53:05
    Od: Michał Szafrański <s...@v...not.found>

    KRZYSZTOF KRAWCZYK wrote:

    > Zobacz jak klienci sią traktowani w sklepach z odzieżą elegancką. Tam nawet
    > za skarpetki zapłacisz kartą, bo wiedzą, że do nich wrócisz i następnym
    > razem zrobisz grubsze zakupy.

    Tak, tylko, że w takim sklepie za skarpetki zapłacisz 50zł.
    --
    m.

  • 13. Data: 2004-08-27 14:59:28
    Od: Gosciu <m...@a...gazeta.pl>

    Łukasz Walicki napisal(a):

    > P.S. Jestem zwolennikiem płatności kartą nawet za drobne zakupy. Podczas
    > mojego pobytu w Anglii zetknąłem się z płatnościami za rzeczy warte
    > kilkanaście P - np. facet płacił za 'the Times' karta (równowartość w zł
    > około 2,5) a sprzedawca automatycznie dokonał transakcji. U nas taka osoba
    > zostałaby wyśmiana...

    Niewszedzie ja kupowalem gazete karta chyba 1,40 i dalo rade... Wszystko
    zalezy od podejscia sklepu i sprzedawcy...
    O wiele bardziej mnie wk.. podejscie pt. "Nie mam wydac 1gr a czasami i
    10gr"
    Wazne jest by dokonywac platnosci w sposob NAM odpowiadajacy a jak sie nam
    spieszy to posiadac przy sobie jakas gotowke, bo "awaria" tez moze sie
    zdarzyc.

    --
    Pozdrawiam Gosciu

  • 14. Data: 2004-08-27 17:20:52
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > Niewszedzie ja kupowalem gazete karta chyba 1,40 i dalo rade... Wszystko
    > zalezy od podejscia sklepu i sprzedawcy...
    a to oznacza że realnie sprzedawca do tej transakcji jeszcze dołożył

    > O wiele bardziej mnie wk.. podejscie pt. "Nie mam wydac 1gr a czasami i
    > 10gr"
    uważaj i nie przepij tego _całego_ 1 grosza, gdy ty nie masz 1 grosza kasjer nie
    protestuje, gdy on nie ma to wielkie oburzenie :/

    pozdr
    nod

  • 15. Data: 2004-08-27 17:25:54
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    mam u siebie terminale z BZ WBK i miesięcznie płacę 2% opłaty od wartości
    transakcji dokonanych kartami; od 4 m-cy łączę się z CardPointem poprzez GPRS co
    zmiejsza koszty, ale dotychczas każda transakcja = połączenie tel. i to w
    dodatku międzymiastowe;
    WBK ma odgórnie ustaloną min. kwotę transakcji na 5zł i uważam ją za rozsądną.
    25 czy 50zł to delikatnie mówiąc przesada

    pozdr
    nod

  • 16. Data: 2004-08-27 17:34:43
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Sawinski Piotr napisał(a):

    > Pytania:
    > Kiedy sytuacja sie wyprostuje?

    Kiedy spadną prowizje za transakcje w terminalach do sensownego poziomu

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 17. Data: 2004-08-27 17:37:04
    Od: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>

    Kolega miał ciekawszą sytuację. W sklepie SL Computer w Olsztynie (ul. Św.
    Wojciecha) sprzedawca powiedział, że do transakcji kartą doliczy do zapłaty 2%
    kwoty towaru.
    Kolega poszedł do bankomatu i zapłacił gotówką (nie płacił za batonik, tylko
    za drukarkę - ok. 400 PLN).
    Napisałem w tej sprawie @ do Polcardu. Ze wzorów umów, jakie zawierają ze
    sklepami wynika, że nie sprzedawca nie ma prawa przerzucać prowizji Polcardu
    na klienta. Oczywiście - Polcard ma to gdzieś - na @ nie odpisali.

    H.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 18. Data: 2004-08-27 17:43:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "nod" <n...@o...pl> writes:

    > ale dotychczas każda transakcja = połączenie tel. i to w dodatku
    > międzymiastowe;

    Co za roznica - i tak jeden impuls...

    MJ

  • 19. Data: 2004-08-27 18:01:41
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > Co za roznica - i tak jeden impuls...

    np. w koszcie połączenia!

    > MJ
    nod

  • 20. Data: 2004-08-27 18:38:41
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Hubert123" <h...@b...poczty.pl> napisał w
    wiadomości news:04082719370448@polnews

> [...]
    > zawierają ze sklepami wynika, że nie sprzedawca nie ma prawa
    > przerzucać prowizji Polcardu na klienta. Oczywiście - Polcard

    To zalezy jak sklep funkcjonuje i jakie ma zapisy w cenniku.
    Jesli cennik zawiera dopisek: ceny zawieraja opust x% za
    platnosc gotowkowka to ma pelne prawo te x% doliczyc. W
    innym wypadku (gdy pisze o doliczaniu) juz nie.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny