  • 11. Data: 2009-02-23 10:55:23
    Temat: Re: O walutach i opcjach moje zdanie
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Bo nasze PKB  od tego czasu wzroslo 15 krotnie.    Czyli owszem po
    > 450USD niemal zarabiamy patrzac na srednia krajowa.

    PKB wyrazane w USD spadlo nam w ciagu kilku miesiecy o kilkadziesiat %.

    --
    in

  • 12. Data: 2009-02-23 11:06:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    sorden pisze:

    > PKB wyrazane w USD spadlo nam w ciagu kilku miesiecy o kilkadziesiat %.

    Zreszta pozyjemy zobaczymy ja tam nie widze spadku zlotowki do 6zł za
    eur czy 5zł za usd czy wreszcie 6zł za chf. Nie jest u nas tak zle bo i
    czemu mialoby byc. Kryzys ... w 2009r skonczymy na GPW wyzej niz zaczelismy

  • 13. Data: 2009-02-23 11:20:39
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nikt juz nie chce naszych obligacji. Nie da sie zyc wiecznie na kreche.
    Wkrotce wszystko pierdolnie pewnego, pieknego dnia kiedy emeryci dostana
    polowe emerytury lub w ogole jej nie dostana.

    D.

  • 14. Data: 2009-02-23 11:27:34
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Dieter wrote:

    > Nikt juz nie chce naszych obligacji. Nie da sie zyc wiecznie na kreche.
    > Wkrotce wszystko pierdolnie pewnego, pieknego dnia kiedy emeryci dostana
    > polowe emerytury lub w ogole jej nie dostana.

    Ten system jest trudny do definitywnego ubicia. Oni po prostu dodrukuja nowa
    forse.

    --
    in

  • 15. Data: 2009-02-23 11:27:38
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    > Zreszta pozyjemy zobaczymy ja tam nie widze spadku zlotowki do 6zł za
    eur czy 5zł za usd czy wreszcie 6zł za chf. <

    Odp. Jesli USDPLN potrafil pojsc w gore o 95%, to dlaczego mialby miec teraz
    problemy z dalszym wzrostem ponad top o 28%?

    D.

  • 16. Data: 2009-02-23 11:58:50
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > eur czy 5zł za usd czy wreszcie 6zł za chf. <
    >

    > Odp. Jesli USDPLN potrafil pojsc w gore o 95%, to dlaczego mialby miec
    > teraz problemy z dalszym wzrostem ponad top o 28%?

    Bo każde odchylenie dąży do powrotu

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 17. Data: 2009-02-23 12:00:18
    Od: x <l...@p...fm>

    Ja <

    > Bo każde odchylenie dąży do powrotu

    no tak ale ja pamietam pazdziernik 2000 r kiedy sprzedawalem $ po 4,73

  • 18. Data: 2009-02-23 12:02:53
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > Tylko dlaczego teraz firmy stale sie takie chciwe, a nie byly wczesniej?
    > Ktos im znacznie w tym pomogl w zorganizowanej akcji wciskania opcji i to
    > specyficznych opcji.

    tak samo ktoś pomógł zwykłym ludziom z ulicy, nie mającym pojęcia o
    inwestowaniu w pakowaniu ciężkich miliardów w TFI w szczycie hossy

    pamiętasz moze te reklamy z kocącymi się pieniędzmi które lubią być w ruchu,
    te obietnice 171% rocznie a na dole małą , nieczytelną w TV czcionką że to
    dane historyczne i nikt nie gwarantuje że się powtórzą

    uważam że mimo wszystko szef, właściciel firmy , powinien mieć odrobinę
    więcej rozsądku niż zwykły przeciętny zjadacz chleba

    jeśli więc mamy bronić jego to zacznijmy od tych co naciągnięci zmasowaną
    akcją utopili w TFI

  • 19. Data: 2009-02-23 12:09:17
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > Nikt juz nie chce naszych obligacji. Nie da sie zyc wiecznie na kreche.
    > Wkrotce wszystko pierdolnie pewnego, pieknego dnia kiedy emeryci dostana
    > polowe emerytury lub w ogole jej nie dostana.

    naczytałeś sie za dużo historycznych książek

    taki model krachu to był, ale paredziesiąt lat temu, gdy pieniadz był
    stabilny bo miał oparcie w złocie,
    wszystko sie waliło, ale jak ktoś miał dolary to mógł pomimo kryzysu kupić
    wszystko, problem tylko w zarobieniu dolarów

    od tamtej pory "elity się zmieniły", nauczyły się że chcą ludzie pieniędzy,
    to się im je poprostu zrobi, co za problem
    jeden telefon do dyrektora drukarni, praca na 3zmiany i masz na emerytury a
    nawet na podwyżkę rewaloryzacyjną

    w dodatku w dzisiejszych czasach to nawet drukować nie trzeba, w obiegu jest
    przecież raptem kilka procent całej masy pieniadza, wystarczy klik klik pare
    zer i enter i gotowe

    wiec gdy co do czego przyjdzie, to z czysto politycznych względów dużo
    bardziej prawdopodobny jest schemat hiperinflacji niż deflacji

  • 20. Data: 2009-02-23 12:11:37
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > uważam że mimo wszystko szef, właściciel firmy , powinien mieć odrobinę
    > więcej rozsądku niż zwykły przeciętny zjadacz chleba

    Wlasnie z tego powodu, ze niektore firmy nie pierwszy raz braly opcje i
    mialy lepszych lub gorszych ludzi zajmujacych sie ryzykiem kursowym
    podejrzewam, ze banki uzyly sprytnie spreparowanych umow. Oczywiscie nie
    usprawiedliwia to tych co w opcje weszli, ale tylko wskazuje na to, ze banki
    posluzyly sie podstepem, moze nawet na granicy prawa.

    Pozdrawiam

    Darek