  • 51. Data: 2011-03-19 15:29:17
    Temat: Re: OFE Pytania bez odpowiedzi
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

> [...]
    > Jest taka zasada leżąca u podstaw prawa, której uczą na I roku studiów
    > prawniczych:
    > Nie ma prawa przed interpretacją.
    > Nie ja jestem od oceniania ustaw tylko prawnicy. Moja interpretacja słów
    > INDYWIDUALNY RACHUNEK oznacza, że środki, które JA tam wpłaciłem też są
    > moje. Dziwię się, że Twoja jest inna. Nie rozumiem także dlaczego miałbym
    > przyjąć że mój INDYWIDUALNY RACHUNEK, na który wpłacałem własne legalnie
    > zdobyte pieniądze przez 11 lat nie jest mój i jakie są powody takiej nieco
    > pokrętnej interpretacji. Gdybyś mógł mi to wyjaśnić byłbym wdzięczny.

    Mogę Ci wyjaśnić. Z żadnego przepisu obowiązującego w Polsce nie wynika, że
    pieniądze zapisane na Indywidualnym Rachunku otworzonym pod Twoim nazwiskiem
    są Twoje. Z innych przepisów dotyczących Twoich możliwości manipulowania
    pieniędzmi zapisanych pod Indywidualnym Rachunkiem wynika także, że prawo
    własności obowiązujące w Polsce nie ma tu zastosowania. Poza tym, że Ty
    nazywasz je, te pieniądze, swoimi i być może za takie je uważasz, nic nie
    wynika. W każdym sądzie w Polsce przegrasz roszczenia do tych pieniędzy.
    Dlaczego? Bo sądy w Polce i prawo w Polsce nie uważa tych pieniędzy za
    Twoje. Całe Twoje wywody o OFE oparte są na założeniu, że tam są Twoje
    pieniądze. Masz złe założenie, które prowadzi Cię do fałszywych wniosków.

  • 52. Data: 2011-03-19 15:33:33
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 16:20:20 +0100, skippy napisał(a):

    > co za głupoty
    > jak to dlaczego nie?
    > ano dlatego, ze nie mogę z nimi zrobić co chcę, a wpłata jest przymusowa
    > takie coś się nazywa "podatek"
    >
    > Nie, nie jestem ich właścicielem.
    > Byłem, zanim ZUS pobrałode mnie składkę.
    > Teraz mam jedynie mglistą obietnicę, że ktoś kiedys mi je wypłaci w jakichś
    > bliżej niedoprecyzowanych ratach i kwotach, o ile wcześniej nie odwalę kity.

    Czy ty jestes rządowym botem? Czy ja w ogole gadam z człowiekiem?
    Jak qwa nie jestes włascicielem? Jaki to był podatek? Gdzie to jest
    napisane? Co ty chłopie fandzolisz?
    Skoro nie czujesz się właścicielem, to cie obchodzą prowizje, stopy zwrotu,
    po co ta cała gadanina. Zginaj krak i do roboty. Drogi dziurawe. Może byś
    się tak wziął do pracy i mi je połatał? A może to byłaby ujma dla Twojego
    honoru jakbyś wpadł do mnie i za friko i naprawił mi dach? Właściwie to jak
    róznica dawać się robioć w ciula anonimowo i nieanonimowo.

  • 53. Data: 2011-03-19 15:35:32
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    wyjechałeś mi tu root z jakimś brakiem patriotyzmu i typowo polską zawiścię,
    więc jednak muszę wytłumaczyć na czym polego Twój i mój patriotyzm w
    omawianym zakresie

    1) pieniądze były w OFE na indywidualnym koncie z jakimś tam kalekim
    dziedziczeniem, teraz będą w SP na tych samych zasadach. nic się nie zmienia

    2) efektywność tych pieniędzy jest podobna, nic się nie zmienia

    3) prowizję brało OFE, teraz prowizja zostanie w SP i tu jest zmiana

    Mój brak patriotyzmu polega na tym, ze wolę żeby prowizja została w SP, a
    nie u chłopkaków z Lpndka i Tel-Awiwu.
    Twój patriotyzm polega na tym, ze chcesz odwrotnie.

  • 54. Data: 2011-03-19 15:38:13
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Czy ty jestes rządowym botem?

    Ty jesteś geesowym botem

    > Czy ja w ogole gadam z człowiekiem?
    > Jak qwa nie jestes włascicielem?

    A jak jestem właścicielem czegoś, czego nie mam?
    Jaja se robisz?

    > Jaki to był podatek? Gdzie to jest
    > napisane? Co ty chłopie fandzolisz?

    Wszystkie wpłaty do ZUS to podatek.
    Nigdzie tak nie jest napisane, podaję tylko stan faktyczny.

    > Skoro nie czujesz się właścicielem, to cie obchodzą prowizje, stopy
    > zwrotu,
    > po co ta cała gadanina.

    Po co wyjaśniam w innym poście.
    Wolę żeby te 10mld zostało w SP, a nie zasiliło konta chłopaków z Tel-Awiwu
    i Londka.
    Rozumiesz, czy za trudne?

  • 55. Data: 2011-03-19 15:40:04
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy"

    > Po co wyjaśniam w innym poście.
    > Wolę żeby te 10mld zostało w SP, a nie zasiliło konta chłopaków z
    > Tel-Awiwu i Londka.
    > Rozumiesz, czy za trudne?

    i wolę, zeby ta kasa była wydana a nawet rozpieprzona na lew W POLSCE, a nie
    w Stanach albo Izraelu, geesowy bocie.

  • 56. Data: 2011-03-19 15:44:39
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 16:29:17 +0100, totus napisał(a):

> [...]
    > Twoje. Całe Twoje wywody o OFE oparte są na założeniu, że tam są Twoje
    > pieniądze. Masz złe założenie, które prowadzi Cię do fałszywych wniosków.

    Ależ totusie. Prawdopodobnie masz rację że przegram. Ponieważ jednak
    wpłaciłem już tyle (i każa mi wpłacac wiecej), to wyłoże jeszcze trochę
    grosza na prawnika, żeby dostać UZASADNIENIE z NSA. Potem oprawię je sobie
    w ramkę, żeby zawsze pamiętać: "nigdy nie ufaj państwu". Przekaże to
    uzasadnienie swoim dzieciom, aby też o tym pamiętali i nigdy nie dali się
    już nabrać. To będzie mój zysk i moje malutkie zwycięstwo.;)

  • 57. Data: 2011-03-19 15:46:11
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 16:40:04 +0100, skippy napisał(a):

    > Użytkownik "skippy"

    > i wolę, zeby ta kasa była wydana a nawet rozpieprzona na lew W POLSCE, a nie
    > w Stanach albo Izraelu, geesowy bocie.

    Nie wiem jak się pokazuje język w piśmie ale wyobraź to sobie ;)

  • 58. Data: 2011-03-19 15:49:56
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > uzasadnienie swoim dzieciom, aby też o tym pamiętali i nigdy nie dali się
    > już nabrać. To będzie mój zysk i moje malutkie zwycięstwo.;)

    ja sobie oprawię "uafj państwu" że czasem jakiś wałek, nawet częściowo, ale
    jest odkręcany

  • 59. Data: 2011-03-19 15:52:12
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 16:38:13 +0100, skippy napisał(a):

    > Ty jesteś geesowym botem

    > A jak jestem właścicielem czegoś, czego nie mam?
    > Jaja se robisz?

    > Wszystkie wpłaty do ZUS to podatek.
    > Nigdzie tak nie jest napisane, podaję tylko stan faktyczny.

    Skippy skończ już z tym stanem faktycznym. Stan faktyczny zależy od Ciebie
    i ode mnie. Trujecie ty i totus zeby zlikwidować OFE i darować wszystko na
    potzreby SP. Gadacie jakbyście albo byli oficerami służb albo niewolnikami
    (co zreszta na jedno wychodzi). Jak tak można?!

  • 60. Data: 2011-03-19 16:25:05
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Skippy skończ już z tym stanem faktycznym. Stan faktyczny zależy od Ciebie
    > i ode mnie. Trujecie ty i totus zeby zlikwidować OFE i darować wszystko na
    > potzreby SP.

    Przecież i tak jest na potrzebach SP.
    Pieniądze nie zmieniaja miejsca pobytu.

    >Gadacie jakbyście albo byli oficerami służb albo niewolnikami
    > (co zreszta na jedno wychodzi). Jak tak można?!

    Zmienia się jedynie miejsce pobierania prowizji.
    Ale rozumiem, że OFE które przez 12 lat zarobiły 12mld moga opłacać takich
    jak Ty.