  • Data: 2010-11-11 23:20:09
    Temat: OFE part x
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Uwiecznijmy te słowa w milionach serwerów news, tym samym nie zaginą:

    c-dwa-razy-wyzsza-od-t,18563,3783671,1,news-detal
    "
    Boni: emerytura z OFE może być dwa razy wyższa od tej z ZUS"
    "Przy dobrej koniunkturze na rynkach finansowych za 26 lat emerytura
    otrzymywana z OFE może być nawet dwa razy wyższa od emerytury z ZUS -
    powiedział w środę na posiedzeniu zespołu ubezpieczeń społecznych Komisji
    Trójstronnej minister Michał Boni."

    A przy złej???

    Mój komentarz jest stały.
    Pytam Panie boni, a co jeśli się wsio skaszani jak Nikkei i Spadaq?
    I skąd Pan zna koniunkturę na najbliższe 26 lat?

    Z chęcią poznam źródła, bo mi do osiągnięcia pełni szczęścia wystarczy 100%
    pewny wykres byle czego na dzień naprzód:)))

    Widzę że w temacie OFE mamy politykę skrajności, czyli kompletnego
    skołowania ulicy ustami jednego rządu w osobach Fedak i Boni.
    Jest robione badanie wytrzymałości wszystkich stron poprzez skrajne opinie,
    w tym tak kompletnie bezsensowne, jak wyzej cytowana.

    Ja jestem po stronie Fedak.
    Oddajcie mi moje pieniądz, i nie prognozujcie co z nimi zrobi jakaś prywatna
    firma za 26 lat.

    G. z nimi zrobi, bo nic z tego nie ma.
    Kosi prowizję a kasę ulokuje tam gdzie ona ma deal, a nie pokemon.