  • 1. Data: 2009-11-13 09:50:34
    Temat: [OT] Nowa partia, c.d
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Witam,
    Chcialem troche rozbudowac strone partii ale nie mam na to czasu wiec
    moze zaczniemy tak jak jest. Strona przyszlej nowej partii to
    http://ZjednoczenieNowaPolska.pl
    Narazie jest tam wlasciwie tylko forum, ale chodzi o to aby zebrac ludzi
    i zaczac cos robic w tym kierunku. Na forum jest rowniez dzial
    "wydarzenia bierzace" gdzie mozna komentowac co sie obecnie dzieje w
    polityce do czego zachecam wszystkich piszacych na ten temat na tej
    grupie ( w szczegolnosci p. Olszewskiego).
    Proponowany program troche sie zmienil, nie jest to temat na ta grupe,
    wiec juz koncze i zapraszam na strone.

    ps. W razie problemow prosze pisac na admin malpa zjednoczenie nowa
    Polska bez spacji kropka pl

  • 2. Data: 2009-11-13 14:03:33
    Temat: Re: [OT] Nowa partia, c.d
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    podoba mi sie, ze plan jest tak tresciwy i bez sciem:

    "Jesli bedziemy mieli szczescie to za kilkanascie lat nasza partia bedzie u
    wladzy."

  • 3. Data: 2009-11-13 14:32:51
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    skippy wrote:
    > podoba mi sie, ze plan jest tak tresciwy i bez sciem:
    >
    > "Jesli bedziemy mieli szczescie to za kilkanascie lat nasza partia
    > bedzie u wladzy."
    Tez bym chcial szybciej, ale nie ma co sie oszukiwac - albo pracowac
    parenascie lat na zmiany albo za parenascie lat dalej bedzie tak samo.

  • 4. Data: 2009-11-13 18:37:25
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Uzytkownik "skippy" <...@n...ma> napisal w wiadomosci
    > podoba mi sie, ze plan jest tak tresciwy i bez sciem:
    >
    > "Jesli bedziemy mieli szczescie to za kilkanascie lat nasza partia bedzie
    > u wladzy."

    Mnie sie nie podoba sformulowanie: "wydarzenia bierzace"...

    --
    marfi

  • 5. Data: 2009-11-13 19:20:34
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    marfi wrote:
    > Mnie sie nie podoba sformulowanie: "wydarzenia bierzace"...
    Hi hi, no tak. Na stronie dobrze, w poscie zle.

  • 6. Data: 2009-11-13 21:33:26
    Od: " templariusz" <t...@W...gazeta.pl>

    zachęcam do zapoznania się z nową partią - PJKM