  • 1. Data: 2009-02-23 18:00:35
    Temat: [OT]PayBack
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Już drugi raz z rzędu na moje konto PayBack wpłynęły jakieś punkty. Ktoś
    omyłkowo/specjalnie zasila mi konto ? :) W jakim celu ? Liczby punktów
    500 i 120 pkt. Co z tym zrobić ? Jak zidentyfikować kto i za co ładuje
    mi punkty ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-02-24 09:16:04
    Temat: Re: [OT]PayBack
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Mithos wrote:
> [...]
    > omyłkowo/specjalnie zasila mi konto ? :) W jakim celu ? Liczby punktów
    > 500 i 120 pkt. Co z tym zrobić ? Jak zidentyfikować kto i za co ładuje

    Ale ten "przelew" ma jakis opis? Podaj go tutaj, to moze cos wymyslimy...

    Pozdro

    Maseł