    From: "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [OT] Re: Po co w zasadzie Visa Gold?
    Date: Mon, 1 Sep 2003 22:48:50 +0200
    Sender: n...@b...pl@pd95288bc.dip.t-dialin.net

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> wrote in message
    news:bj045u$rvv$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Znajomy dosyć dużo lata i w ramach jakiejś akcji dostał darmowy lot dla
    > dwóch osób do dowolnej stolicy europejskiej. Wybrał się wraz z żoną na
    > weekend bo (bodajże) Paryża.
    > Na lotnisku jego walizkę opatrzono złotą naklejką VIP. Naklejka chyba
    > miała dużą moc sprawczą, bo swojej walizki już nigdy więcej nie
    > zobaczył, a wraz z nią swoich najlepszych ubrań oraz biżuterii żony.

    chociaz na tej grupie nie oczekiwalbym tego typu postow. :-/

    1) nie chce mi sie wierzyc, ze znajomy duzo lata i wsadzil bizuterie do
    bagazu ktory odprawil
    2) moj znajomy nie mial naklejki i ukradli mu z walizki fajna cyfrowke
    3) ja mam przywieszki FTL lufthansy (srebrne) i nigdy mnie nikt nie okradl
    bo nie wsadzam do odprawianego bagazu nic poza ubraniami
    przywieszek uzywam ze wzgledu na pierwszenstwo bagazu na podajniku przy
    odbiorze a nie ze wzgledu na jakis prestiz.

    wnioski:
    kradzieze sie zdarzaja - to fakt. nie ma znaczenia naklejka na walizce a
    zawartosc bagazu.

    pzdr,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

    ps. jesli jeszcze nie jasne, to dodam:
    przywieszka przy moim bagazu *nie* sprawia ze lepiej sie czuje.