  • 31. Data: 2009-11-01 09:19:02
    Temat: Re: Obronność ....
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hcgt2d$p0h$1@news.interia.pl...
> [...]

    To jest temat gospodarczy. Zobaczcie na tym forum:
    http://www.nfow.pl

  • 32. Data: 2009-11-01 09:28:24
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > To jest temat gospodarczy. Zobaczcie na tym forum:
    > http://www.nfow.pl

    http://www.nfow.pl/portal.php?article=0&sid=63c5bbe0
    fd8e6d9f95ce615e35c62917

    "[...] 26.10. W poniedziałek odbyła się konferencja prasowa ministra obrony
    narodowej Bogdana Klicha, poświęcona modernizacji technicz- nej Sił
    Zbrojnych RP. [...]".

    Obcy szpicel na czele polskiej armii... Nóż się kurwa w kieszeni otwiera

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 33. Data: 2009-11-01 09:30:00
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > Zbrojnych RP. [...]".
    >
    > Obcy szpicel na czele polskiej armii... Nóż się kurwa w kieszeni otwiera

    No ale jak tak postanowiła razwiedka, oraz 99% społeczeństwa w wolnych
    demokratycznych wyborach, to trzeba to niestety uszanować....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 34. Data: 2009-11-01 09:43:29
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    >
    > No ale jak tak postanowiła razwiedka, oraz 99% społeczeństwa w wolnych
    > demokratycznych wyborach, to trzeba to niestety uszanować....

    To jest istotny kłopot. Jeżeli opozycja uważa wygraną partię za obcą
    agenturę to implikuje, że mniej więcej 50% społeczeństwa jest zawsze pod
    okupacją. Te okupowane 50% działa w podziemiu i przyjmuje postawy
    partyzanckie. Ciągle trwa cicha wojna domowa patriotów ze sprzedawczykami.
    Role co prawda zmieniają się co 4 lata ale ponieważ siły są prawie wyrównane
    to ciągle stoimy w miejscu drepcząc po kolana w błocie.

  • 35. Data: 2009-11-01 10:51:46
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

> [...]
    > wyrównane
    > to ciągle stoimy w miejscu drepcząc po kolana w błocie.

    Zabawe w szukanie wroga zaczela Inkwizycja, a rozwineli Jakobini w 1789.
    Potem ruszyla lawina procesow i egzekujcji, ktora z roznym nasiliniem w
    roznych okresach przetacza sie przez kraje i kontynenty
    Leszek

  • 36. Data: 2009-11-01 11:27:22
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Jakby to nazwać .... postPeeReLowskie święte krowy.....
    > W woju byłem dosyć dawno temu, nie wiem czy istnieją jescze chorążówki, bo
    > za moich czasów mieli się za ten relkit przeszłości "brać" ?
    > (Znając życie pewnie wszystko zostało po staremu - bo niby gdzie generałowie
    > mieliby upychać swoje rodziny.....).
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    głupie gadanie... trzeba się było uczyc i pójśc na studia... też byłbyś
    podchorążym...

  • 37. Data: 2009-11-01 11:50:40
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    No nie panowie, na grupie wgpw nie macie czucia? A hasło KASA?
    Przecież od czasu jak kilku doradców z tytułem prof wymyśliło że najszybciej
    można dorwać sie do dużej kasy redukując armie, to wszystkie partie po kolei
    z tego korzystają. Politycy i "politykierzy" wymyślili że będzie nas bronić
    NATO i USA wiec wojsko niepotrzebne, a kasa przyda sie im. Jak nastąpił
    krach z tarczą to w partiach mieliśmy "szok", bo wyszło na to że przywódców
    należy postawić przed Trybunał Stanu jako zdrajców Polski. Nasza 80 tys
    armia po tych działaniach polityków, w przypadku konfliktu lokalnego nie
    obroni nas nawet przed Białorusią.
    Na dodatek kochani politycy doprowadzili do powstania innej armii, armii
    emerytów wojskowych, ludzi których wywalono z wojska w ramach redukcji, ale
    z budżetu MON idzie kasa na ich emerytury (nie z ZUS). Każda kolejna
    redukcja to kolejna fala nowych emerytów, o tym politycy i ich doradcy
    profesorowie zapomnieli i teraz budzą sie z ręką w nocniku...
    pozdr

  • 38. Data: 2009-11-01 15:26:30
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > Jak nastąpił krach z tarczą to w partiach mieliśmy "szok", bo wyszło na to
    > że przywódców należy postawić przed Trybunał Stanu jako zdrajców Polski

    Tarczę to sobie powieście razem z resztą cwaniaczków na własnym czole.

  • 39. Data: 2009-11-01 15:55:56
    Temat: Re: Obronność [koszty "osobowe"]
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> wrote in message

> [...]
    > przypadać jedne kierownik i jeden dyrektor? ;-)
    >
    > Szeregowcom płaci się mniej. Gdyby WP miało być tak jak (międzywojenna)
    > Reichswehra "armią oficerów" gotową do szybkiej rozbudowy to takie
    > proporcje raziłyby mniej. Nie jest wiec "jednym zdaniem" wrażenia
    > horrendalnej dysproporcji nie zatrzesz *z całą pewnością*.
    >
    > --
    > Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo*
    > strata.
    > Kto ukrywa swoją samotność, nie znajdzie towarzyszy.
    > -- Przysłowie kirgiskie (pl.wikiquote.org)

    rozumiem że szeregowiec / oficer w wojsku ma sie miec tak jak pracownik /
    dyrektor w cywilu ?
    To może mnie oświecisz dlaczego ?

    george

    P.S. Dla mnie szeregowiec to nieprzeszkolony na żadnym sprzecie powyżej
    kałasznikowa wojak.
    Jak chcesz zeby osbługiwał choćby radar, albo wóz opancerzony na
    elektronicznym polu walki to szkoła podstawowa juz nie wystarczy. Studia to
    juz podoficer.

  • 40. Data: 2009-11-01 16:08:59
    Od: "news.mm.pl" <b...@z...pl>

    > głupie gadanie... trzeba się było uczyc i pójśc na studia... też byłbyś
    > podchorążym...

    tylko jeżeli chorąży byłby gejem ;-)