eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo jesli bank zlamie regulaminOdp: Co jesli bank zlamie regulamin
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Tomek Dygała <tdygala@anty##fasolka.post.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: Co jesli bank zlamie regulamin
    Date: Sun, 6 Apr 2003 08:18:25 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 39
    Sender: t...@p...onet.pl@chello062179011090.chello.pl
    Message-ID: <b6ogs5$cht$1@news.onet.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    <1...@n...onet.pl>
    <PMija.173664$Xa3.1521401@news.chello.at> <b6kec0$9si$1@news.onet.pl>
    <0ijja.174067$Xa3.1530699@news.chello.at> <b6kk0p$ko4$1@news.onet.pl>
    <GGCja.19044$fH1.158609@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: chello062179011090.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1049609925 12861 62.179.11.90 (6 Apr 2003 06:18:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 6 Apr 2003 06:18:45 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:234867
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:GGCja.19044> >
    > > tak się składa że ja znam takie sytuacje z autopsji
    > > z racji pracy w audycie wewnętrznym i w znanych mi przypadkach
    > > sprawa była rzetelnie badana a GINB był informowany
    > > o szczegółach a nie tylko że sprawa została załatwiona.
    >
    > Coz, wypada ubolewac, ze bank w ktorym pracujesz nie potrafi
    rzetelnie
    > rozpatrywac skarg klientow bez interwencji przez instytucje
    zewnetrzna u
    > prezesa.

    przepraszam Cię najmocniej, ale nie masz żadnych podstaw żeby
    tak twierdzić. to jest nadinterpretacja

    > W prawidlowo dzialajacym banku kazda skarga/reklamacja klienta jest
    > rozpatrywana dokladnie.

    i tak sie dzieje

    > To, ze bank tlumaczy sie czasami przed GINBem w takich sprawach
    wynika z z
    > dobrej woli banku i checi utrzymania dobrych relacji miedzy
    instytucjami,
    > nieprawdaz?

    tym bardziej że siły są nierówne :-)

    > Pytanie tylko czy instytucje kontrolujaca powinna wywierac wplyw
    > na decyzje banku w sprawach ktore nie leza w jej kompetencjach?
    >

    ?????????

    pzdr.
    Tomek D

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1