  • Data: 2009-07-16 11:40:21
    Temat: Odp: PeKaO SA - Zniknely mi pieniadze z konta a bank milczy!
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:h3mnrt$d93$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie ponieważ po pierwsze wszytkie karty musiałem zamknąć i zamknąłem, a po drugie
    zawsze jak ściłągali z konta to było napisane
    > np: opłata za prowadzenie rachunku albo za karte albo coś jeszcze, a tu chodzi że
    żadnego info, pare dni temu stan wynosił 0 a od
    > wczoraj - kilka złotych a nie ma żadnego obciążenia dodatkowego. Więc tak jak by
    ktoś z poziomu Administratora systemu odjał od
    > salda rachunku pewną kwotę.
    > Napisałem do nich przez konto wiadomości reklamacje, ale narazie milczą.
    >
    > Na szczęście nie jest to mój główny bank i każdym czasie mogę go zamknąć
    całkowicie, narazie chciałem potestować darmowe eurokonto
    > NET. Ja w każdym razie przestrzegam przed tym bankiem.

    Ja jestem również w trakcie zamykania konta.
    W polowie czerwca wypowiedziałem umowe. Na koniec czerwca zostala pobrana
    oplata 0,99 PLN za karte. Gdybym wykonał jakies przelewy to również na koniec
    miesiaca zostalaby naliczona oplata x 0,50 PLN

    Ryba