  • Data: 2004-08-22 12:05:23
    Temat: Opcje walutowe
    Od: "makro_studio" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jako że mój post sprzed paru dni z pytaniem o opcje walutowe na euro
    pozostał bez odzewu, sama już znalazłam banki które obecnie je oferują.
    Podzielę się z Wami tą wiedzą ponieważ opcje są nie tylko dobrą metodą
    zabezpieczania ryzyka transakcji w walutach ale i niezłym sposobem
    zarabiania pieniędzy.
    No więc najlepszą ofertę opcji na euro i na dolara ma obecnie BRE Bank któy
    oferuje np opcje sprzedaży call z najniższą na rynku premią opcyjną i kursem
    forvard na poziomie średniego kursu walutowego sprzedaży. Fajna sprawa, bo
    aby nabyć opcję wystarczy założyć rachunek rozliczeniowy w BRE (a nie
    rachunek firmowy) dla celu rozliczeń opcyjnych i rozliczyć trasakcję netto
    (czyli nie trzeba wykonywać opcji nawet gdy kurs jest korzystny). Minimalna
    kwota transakcji 50.000 Eur/Dol.
    Więcej: http://www.brebank.com.pl/msp/index.jhtml?context=32
    90
    Fajny sposób na inwestycje z ograniczonym ryzykiem

    Pozdrawiam
    Aneta D.
    www.makro-studio.com