  • 1. Data: 2010-05-18 15:45:44
    Temat: Openonline?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Czy dziala to dziadostwo, bo po zalogowaniu i nacisnieciu na jakakolwiek
    przycisk system wyskakuje i nic nie mozna zrobic. Zero informacji na
    stronie, ze ten caly ich system nie funkcjonuje.

  • 2. Data: 2010-05-18 15:52:07
    Temat: Re: Openonline?
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Krzysztof wrote:

    > Czy dziala to dziadostwo, bo po zalogowaniu i nacisnieciu na jakakolwiek
    > przycisk system wyskakuje i nic nie mozna zrobic. Zero informacji na
    > stronie, ze ten caly ich system nie funkcjonuje.

    OF to bajzel na kółkach (wiem,że coś za coś), ale obsługa klienta to jakaś
    wielka kpina.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-05-18 16:03:06
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-05-18 17:45, Krzysztof pisze:
    > Czy dziala to dziadostwo, bo po zalogowaniu i nacisnieciu na jakakolwiek
    > przycisk system wyskakuje i nic nie mozna zrobic. Zero informacji na
    > stronie, ze ten caly ich system nie funkcjonuje.

    Przeczytali chyba, bo teraz system jest w trakcie konserwacji ;>

    --
    Raf

  • 4. Data: 2010-05-18 16:41:28
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Rafał" <a...@m...invalid> wrote in message

    > Przeczytali chyba, bo teraz system jest w trakcie konserwacji ;>
    >
    > --
    > Raf

    Juz zaczal dzialac, ale na jak dlugo???

  • 5. Data: 2010-05-18 18:03:02
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > OF to bajzel na kółkach (wiem,że coś za coś), ale obsługa klienta
    > to jakaś
    > wielka kpina.

    Może i niekiedy coś im tam nie działa, ale według mnie obsługa jest
    OK.
    Miałem kilka problemów z mojej winy ponieważ kasę przez pomyłkę
    wysłałem na rachunki lokat już otwartych i wszystko dość szybko
    pozałatwiali.
    Konsultanta nawet sama sprawdzała w dziale rozliczeń kwotę przelewów
    ponieważ źle im podali kwoty z tego działu (rypnęli się o 1 zł)

    Innym razem zauważyłem że kilka lokat założonych przez konsultantów
    jakoś dziwnie nie naliczały się tam odsetki i też w ciągu 24 godzin
    wszystko naprawili.

    System to niestety trzeba przyznać jest pewnym niewypałem, ale
    konsultanci z którymi miałem do czynienia byli bardzo pomocni i sami
    oddzwaniali aby wszystko wyjaśnić.

    Pozdrawiam
    Damian