  • 1. Data: 2010-05-18 13:48:06
    Temat: burdel w Open Finance
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Czołem.
    Wziąłem tam kartę kredytową Keep It Simple.
    Tydzień temu dostałem SMSa, że karta została aktywowana.
    W tym samym dniu po wejściu na openoneline.pl ujrzałem, że karta jest
    nieaktywna. Zgłosiłem problem. Potem jeszcze powtórzyłem to kilkoma
    różnymi kanałami.
    Pomimo wyraźnie artykułowanych żądań wyjaśnień nikt się do mnie w tej
    sprawie nie odezwał.
    Do dzisiaj nic się nie zmieniło. Na
    https://secure.openonline.pl/wallet/index karta nadal wyświetla się jako
    nieaktywna.

    Taki rozp..ździel w firmie poniekąd finansowo-bankowej moim zdaniem jest
    absolutnie niedopuszczalny.

    Zastanówcie się, zanim tam umoczycie swoje pieniądze!

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 2. Data: 2010-05-18 17:31:29
    Temat: Re: burdel w Open Finance
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    na tej grupie o problemie jesli się pisze to... wyłacznie o open
    finance.
    to żenujący bank, z żenującą obsługą, i miernym interfejsem www.
    zgłaszając liczne problemy z moimi lokatami zwróciłem im uwagę na to,
    jak się o nich tutaj pisze - a w końcu to w jakiś sposób opiniotwórcze
    miejsce.

    czy tam ktokolwiek nadczymkolwiek panuje? - wątpię.

  • 3. Data: 2010-05-18 18:03:41
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > opiniotwórcze miejsce.
    >
    > czy tam ktokolwiek nadczymkolwiek panuje? - wątpię.

    Może i niekiedy coś im tam nie działa, ale według mnie obsługa jest
    OK.
    Miałem kilka problemów z mojej winy ponieważ kasę przez pomyłkę
    wysłałem na rachunki lokat już otwartych i wszystko dość szybko
    pozałatwiali.
    Konsultanta nawet sama sprawdzała w dziale rozliczeń kwotę przelewów
    ponieważ źle im podali kwoty z tego działu (rypnęli się o 1 zł)

    Innym razem zauważyłem że kilka lokat założonych przez konsultantów
    jakoś dziwnie nie naliczały się tam odsetki i też w ciągu 24 godzin
    wszystko naprawili.

    System to niestety trzeba przyznać jest pewnym niewypałem, ale
    konsultanci z którymi miałem do czynienia byli bardzo pomocni i sami
    oddzwaniali aby wszystko wyjaśnić.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 4. Data: 2010-05-19 13:19:08
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hsukpt$bph$1@news.onet.pl...

    > Może i niekiedy coś im tam nie działa, ale według mnie obsługa jest
    > OK.

    "nikiedy"?

    nie żartuj sobie. to jest bank prowadzony przez debili!
    chciałem milczeć po twoim poście, ale dziś nie wytrzymałem - właśnie
    ze skrzynki wyciągnąłem 5 potwierdzeń założenia lokaty, przysłanych
    priorytetem. zgadnij - zamawiałem te potwierdzenia?

    open finance to banda kretynów!
    1. ZAWSZE zaznaczam potwierdzenie elektroniczne
    2. KILKUKROTNIE pisalem w tej sprawie do zywego człowieka, który mi
    odpisywał - niejaka Diana Tatara.

    i co? potwierdzenia jak przychodziły, tak przychodzą, śmieci wciąż w
    skrzynce.

    open finance to skonczeni kretyni.

    > Konsultanta nawet sama sprawdzała w dziale rozliczeń kwotę przelewów
    > ponieważ źle im podali kwoty z tego działu (rypnęli się o 1 zł)

    No rzeczywiscie prawie bezproblmowo - dobrze że sprawdzasz, ale
    powiedz - czy tak poważna instytucja, jak bank powinna być sprawdzana
    w tak banalnych i podstawowych działaniach jak kwota przelewu?

    burdel, burdel, burdel - tylko tyle o open finance mog,ę powiedzieć.