  • 1. Data: 2010-05-18 15:21:15
    Temat: Nie wierzę Tuskowi i Komorowskiemu
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    znowu ZALEWAJĄ !

  • 2. Data: 2010-05-18 15:32:54
    Temat: Re: Nie wierzę Tuskowi i Komorowskiemu
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:8aab01d3-126e-4cef-8025-a1cf57202057@e28g2000vb
    d.googlegroups.com...
    znowu ZALEWAJĄ !

    Sobie jeszcze wierzysz?
    Czy już niekoniecznie ;]

  • 3. Data: 2010-05-18 20:40:32
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    >znowu ZALEWAJĄ !

    strzelaj Jarkowi dalej w kolano jak Twoi kumple z Wrocka co ulotki rozdawali
    z Donalda dziadkiem w SD :)
    mimo to pzdr
    GL

  • 4. Data: 2010-05-18 22:57:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Charlie delta" 8...@e...goo
    glegroups.com

    : znowu ZALEWAJĄ !

    Znowu zalewają Polskę dodrukowanymi dolarami? :) Już raz zalali... Dolar
    wówczas spadł w Polsce... Tusk miał łatwo -- po prostu wziął to, co Obama
    dodrukował. ;) Zapewne w ramach zapłaty za farbę drukarską. :) Tylko mi nie
    mów, że zalewał wówczas nie dolarami, ale eurami... A może teraz zamierza
    zalewać Grecję walutą?

    -=-

    A tak poważniej? Niemal w całym kraju (w Polsce) szkolnictwo przeżywa rozkwit,
    a tylko Radio Maryja, ze swoja szkołą twierdzi, że [źli ONI] dodając jakieś
    warunki dotacyjne, uniemożliwili wiadomej szkole rozwój... Całe szkolnictwo
    (poza WSKM -- czy jak się to nazywa) dobrze stoi z finansami, a jedynie ta
    szkoła kuleje i kuleje... Jak nie przymierzając ja, gdy pada deszcz... :)

    IMO partia Ojca Założyciela oberwała ostatnio (w Smoleńsku) baaardzo mocno. :)
    Przy okazji tak zwany naród dowiedział się o tym, że taki Putra nie tylko
    studiów nie skończył, ale nawet ich nie rozpoczął, a jednak rwał się do fotela
    marszałka sejmu... (za co został słusznie :) ukarany przez Boga) Może przypomnę,
    że partia ,,Ojca Rydzyka i innych świętych'' uznała przed laty, iż ja nie mam
    prawa powrócenia do pracy na uczelni, gdyż... nie mam skończonych studiów...
    A brak tej pracy był u mnie równoznaczny z brakiem środków (i zewnętrzy) do życia. :)

    Wiesz, co pewien lekarz powiedział o Kaczyńskim -- ,,dla mnie to człowiek
    z pogranicza downa''. :) A pogrzeb Kaczyńskiego nazwał wówczas kanonizacją. ;)
    (tak mu się wymknęło w mojej obecności -- niechcący; ja, w odróżnieniu od tego
    lekarza, nie znałem osobiście nikogo z ,,poległych'' na przedpasiu Siewiernego
    w Smoleńsku)

    BTW... Chyba Rokita niegdyś przekazał swoje/jego najwyższe dobro -- Kaczyńskiemu,
    jako prezydentowi. Jeśli tak było (bo ja Kaczyńskich mylę -- dla nie to ,,jeden
    mąż'') to czy teraz małżonka Rokity przejdzie pod panowanie Komorowskiego? :)
    Jeśli wygrałby Kaczyński -- żona Rokity zostałaby w ,,rodzinie''. :) Moim
    zdaniem to jedyny powód głosowania na Kaczyńskiego. ;)

    Wiem dobrze jak ci ciężko
    Nie dzielić bólu z nikim
    I wracać martwą ścieżką
    Bez żywej Eurydyki