eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOpłata za obsługę nieterminowej spłaty kardy kredytowej i nie tylkoOpłata za obsługę nieterminowej spłaty kardy kredytowej i nie tylko
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Robert <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Opłata za obsługę nieterminowej spłaty kardy kredytowej i nie tylko
    Date: Tue, 15 Dec 2009 11:32:55 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 25
    Message-ID: <hg7od6$lt8$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: host67-89-206-6.limes.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1260872934 22440 89.206.6.67 (15 Dec 2009 10:28:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Dec 2009 10:28:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091204
    Thunderbird/3.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:512095
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Poszperałem troszkę po sieci i zobaczyłem kilka postów,
    gdzie wspomina się wyrok UOKIK, który stwierdził, że opłata za
    nieterminową spłatę np. karty kredytowej jest niezgodna z prawem, gdyż i
    tak klient płaci odsetki od takich zobowiązań, a opłaty karne dotyczą
    tylko umów kodeksu cywilnego. Nie znam się za dobrze na prawie, czy
    reklamował ktoś taką opłatę i w jakim banku?

    Tutaj jest jeden z linków:
    http://www.money.pl/forum/temat,35,1107993,1107993,1
    5,0,czy;banki;maja;prawo;pobierac;dodatkowe;oplaty;z
    a;nietermino.html

    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/310957,czy_ba
    nk_moze_stosowac_oplate_dodatkowa.html

    Druga sprawa. Czy bank może pobierać opłatę za monit telefoniczny, w
    przypadku gdy rozmowa nie doszła do skutku? Czy skutek takiej rozmowy
    nie zachodzi dopiero gdy klient zostanie poinformowany o tym, że zalega
    oraz jaka jest wielkość tego zadłużenia? (czy pobierana opłata jest
    słuszna w sytuacji, gdy klient nie chciał/nie mógł odebrać telefonu).

    Szukałem w archiwum tego tematu ale jakoś znaleźć nie mogłem.
    Jeżeli była dyskusja już na ten temat, proszę o podpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1