  • 1. Data: 2004-09-10 19:18:40
    Temat: Oproc. w bankach wirtualych a narzekania na grupie
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Najlepszym wyrazem niezadowolenia z uslug jest zabieranie kasy, ktora trzyma
    sie na rach. w tych bankach. Trzeba dzialac a nie narzekac. Kiedy mbank
    wprowadzil oplaty tylko raz zaplacilem za przelew 0,5 do innego banku (VW).
    Mbank stracil bo z kwoty jaka trzymalem mieli wiekszy dochod niz z
    potencjalnych oplat za przelewy, sumarycznie w moim przypadku stracili, ja
    trzymam 100-200zl na drobe platnosci mTransferem, drobne wyplaty z
    bankomatow, itp. Ogolnie nie generuje im zysku i oto chodzi. Jezeli podobna
    polityke zastosuje VW w niepodnoszeniu oprocentowania, to juz odliczam dni
    kiedy przenosze moje oszczednosci na OKO (uspione moze ze 2 lata) ale teraz
    atrakcyjne 5,25%. Takze nie ma co narzekac, tylko dzialac. W koncu Ci co
    zakladaja konta w bankch internetowych sa chyba bardziej mobilni od emerytow
    "przywiazanych" do PKOBP!!!

  • 2. Data: 2004-09-12 10:30:04
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Najlepszym wyrazem niezadowolenia z uslug jest zabieranie kasy, ktora
    trzyma
    > sie na rach. w tych bankach. Trzeba dzialac a nie narzekac. Kiedy mbank

    to fakt !

> [...]
    > Mbank stracil bo z kwoty jaka trzymalem mieli wiekszy dochod niz z
    > potencjalnych oplat za przelewy, sumarycznie w moim przypadku stracili, ja

    ale generalnie pewno zaoszczędził - na kosztach elixiru.

> [...]
    podobna
    > polityke zastosuje VW w niepodnoszeniu oprocentowania, to juz odliczam dni

    VW też pewnie kiedyś podniesie opłaty.

> [...]
    > atrakcyjne 5,25%. Takze nie ma co narzekac, tylko dzialac. W koncu Ci co
    > zakladaja konta w bankch internetowych sa chyba bardziej mobilni od

    oby. molochy mają straszną siłę rozpędu. Ale to nie PKOBP jest najgorszy -
    duża praktyka w kredytach i inteligo robią swoje.