  • 1. Data: 2004-09-10 17:51:06
    Temat: Citibank i Kruk
    Od: "Pieguska" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam
    mialam przejsciowe problemy ze splata kredytu w Citibanku, nie splacilam
    dwoch kolejnych rat i Citi przekazal sprawe do firmy "windykacyjnej" Kruk
    Ci zaczeli nekac mnie telefonami (podobno nic wiecej nie potarfia), zdobyli
    tez prywatne nr komrek do czlonkow mojej rodziny i do nich tez wydzwaniaja
    dostalam tez od nich kilka "groznych" pism, oczywiscie listem zwyklym
    1,5 tygodnia temu wplacilam cala zalegla sume kredytu do Citibanku, ale
    nie wyslalam Krukowi zadnego potwierdzenia uregulowania naleznosci, poniewaz
    oni nie sa dla mnie strona w sprawie, nigdy nie przedstawili mi
    pelnomocnictwa od Citi
    nekanie przez Kruka nie ustalo
    poprosilam wiec Citi o przekazanie Krukowi, aby zaniechal nekania mnie ,bo
    sprawa zostala juz zalatwiona, na co Citi odparl, ze nie oni zajmuja sie
    windykacja, tylko Kruk i zebym sama ich o tym powiadomila

    co radzicie?
    czy moge wniesc skarge na Citi do Arbitra Bankowego?

  • 2. Data: 2004-09-10 19:14:32
    Temat: Re: Citibank i Kruk
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Pieguska wrote:

    > co radzicie?
    > czy moge wniesc skarge na Citi do Arbitra Bankowego?

    Proponuje wysłac przedsadowe pismo do Kruka do wiadomosci Citi. Postrasz
    ich prokuratorem jak dostaniesz jeszcze jedno pismo. Nie musisz pisac,
    ze splacilas.

  • 3. Data: 2004-09-10 19:49:45
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Proponuje wysłac przedsadowe pismo do Kruka do wiadomosci Citi. Postrasz
    > ich prokuratorem jak dostaniesz jeszcze jedno pismo. Nie musisz pisac,
    > ze splacilas.

    Zaraz zaraz, przeczytaj najpierw umowę ktorą zawarłaś z bankiem. Całkiem
    możliwe że Citi sprzedał twoj kredyt Krukowi a Ty się na to w niej zgodziłaś
    . Szukaj raczej pod koniec umowy

    pozd
    as

  • 4. Data: 2004-09-11 09:34:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 10 Sep 2004 17:51:06 +0000 (UTC), "Pieguska"

    >co radzicie?
    >czy moge wniesc skarge na Citi do Arbitra Bankowego?

    Nie, na Kruk do prokuratury.
    --

  • 5. Data: 2004-09-13 07:40:46
    Od: "Pieguska" <p...@N...gazeta.pl>

    Podciagam watek, moze ktos jeszcze doradzi mi cos konkretnego