  • 51. Data: 2007-01-10 21:38:24
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    info pisze:

    > A możesz uzasadnić to swoje "uważanie"

    Mogę. Ale nie chcę. Dlaczego? <slogan> Bo udowodniłeś, że nie warto
    </slogan> :-P

    > czy tylko potrafisz pisać
    > slogany ?

    Cholerka. Tu mnie masz :-P

    EOT.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 52. Data: 2007-01-10 21:41:44
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 10 Jan 2007 13:27:22 -0800, "info" <t...@k...pl> wklepał(-a):

    >A co ma piernik do wiatraka ???

    Przecież tu też miałeś podwójne obciążenie za tą samą transakcję. Nie czujesz
    analogii - może narysować?

  • 53. Data: 2007-01-10 21:54:05
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-01-10 22:04, info stwierdził, że:

    > Możesz to nazywać jak tylko chcesz, ale ja znam swoje prawa i w
    > przeciwieństwie do Ciebie nie mam charakteru uległego niewolnika,
    > który boi się własnego cienia i pozwala na wszystko.

    Na pewno się nie boi robienia z siebie pośmiewiska i pieniacza, zamiast
    sprawę wyjaśnić jak najszybciej i odzyskać pieniądze.
    Cóż, z niecierpliwością czekam (i mam nadzieję, że na pewno o tym
    napiszesz) jaki będzie wynik śledztwa prokuratury w sprawie kradzieży
    przez bank twoich pieniędzy.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 54. Data: 2007-01-10 22:48:20
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "info" <t...@k...pl> writes:

    > Tak, ta sama data 21 grudnia 2006 roku i ta sama kwota 18,09 złotych
    > oraz ten sam market w którym płaciłem kartą. Jest to uwidocznione w
    > "Historii rachunku" na internetowej stronie do której mam dostęp po
    > zalogowaniu się, oczywiście zrobiłem kopie tego wszystkiego.

    A jaka jest odpowiedz na reklamacje?

    Opisalem kilka najbardziej prawdopodobnych scenariuszy.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 55. Data: 2007-01-10 22:50:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl> writes:

    > To przyszło jako dwie oddzielne transakcje

    Tak moze byc.

    > To był dopisek w elektronicznym systemie transakcyjnym - nie wiem czy
    > pochodził od pracownika banku czy pracownika centrum autoryzacji.

    Jesli byl w banku to pochodzil z banku. Chyba ze to bylo "wirtualne",
    kto to tam moze wiedziec.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 56. Data: 2007-01-11 00:35:42
    Od: m...@g...com

    info wrote:
    [...]>
    > Mylić się jest rzeczą ludzką, lecz gdyby kasjerka w sklepie licząc
    > mi 3 joguty zamiast 2 i od ręki nie naprawiła swojej pomyłki tylko
    > kazała składać reklamację z 30 dniowym terminem jej rozpatrzenia to

    Zła analogia. Właściwa by była, jakbyś kupił 2 jogurty i po przyjściu do
    domu stwierdził że masz na paragonie policzone za 3. Wracasz do sklepu,
    przedstawiasz sprawę, i sprzedawczyni ci mówi że nie pamięta ile tych
    jogurtów było, ale skoro twierdzisz że były tylko 2, to sprawdzi przy
    najbliższym remanencie czy stan magazynu się nie różni o jeden jogurt.

    p. m.

  • 57. Data: 2007-01-11 05:39:52
    Od: Łukasz Cielecki <a...@...sygnaturce>

    info napisał(a):

    > Wyjaśnienie mojego incydentu wbrew temi co piszesz jest bardzo szybkie
    > i proste, wystarczy kilka minut aby wszystko sprawdzić. Niecałej
    > minuty wymaga sprawdzenie w bankowym konputerze że po raz drugi
    > zaksięgowano tą samą transakcję, kto dokonywa zaksięgowanie i
    > gdzie poszły zaksięgowane pieniądze to kwestia maximum 3 minut i
    > mamy wszystko wyjaśnione.

    W tym momencie piszesz bzdury oparte na fantazji. Projektowałeś ich system
    informatyczny i wiesz to? Wątpię.
    Jeśli twierdzisz, że znalezienie PRZYCZYNY i skutku wystąpienia takiej
    pomyłki to "max 3 minuty" i co więcej jest to w stanie zrobić konsultant to
    naprawdę małe masz pojęcie o życiu.

    > Przedstawię Ci scenariusz, który mógł się wydarzyć: następuje
    > powtórne księgowanie transakcji które były już raz zaksięgowane,
    > przy wysyłce pieniędzy na konta tych na które zostały zaksięgowane
    > zostaje wytworzony sztuczny błąd i pieniądze wcześniej uż
    > zaksięgowane zostają w banku. Teraz tylko wystaczy je przerzucić na
    > na czyjeś konto.

    Zadziwiający jest fakt jak łatwo wykluczasz z grona podejrzanych sklep, a
    jak bardzo przyczepiłeś się do banku (btw: bankiem nie jest wbrew temu co
    piszesz inteligo tylko PKO BP - tak gwoli ścisłości). I to od razu z
    założeniem z góry, że było to działanie celowe. A co z pośrednikami
    płatności (Polcard, ECard?)? Przecież tam dopiero mieli okazję, że by Cie
    skubnąć! Dlaczego ich zupełnie wykluczasz?

    --
    ####__ __ Łukasz "MrLuck"_Cielecki __ __ _ ___ __ #
    ###/ /_ __/ /_____ _______ / \ ____(_)__ / /__ ____/ /__ (_) / _ \/ /##

  • 58. Data: 2007-01-11 08:51:56
    Od: "info" <t...@k...pl>

    Łukasz Cielecki napisał(a):

> [...]
    > pomyłki to "max 3 minuty" i co więcej jest to w stanie zrobić konsultant to

    Wybacz, ale to Ty wypisujesz bzdury. Błąd systemu informatycznego
    może być wtedy jeśli nastąpiła blokada środków i odmowa
    transakcji, podwójna blokada środków za tą samą transakcję,
    jeśli nie dotarł przelew itd, bowim te czynności dzieją się
    automatycznie bez bezpośredniej kontroli człowieka. Natomiast przy
    księgowaniu kont system informatyczny samoistnie nie działa, tylko
    czlowiek dokonuje księgowania oczywiście wykorzystując do pomocy
    jako narzędzia informatyczne programy. Placówki przyjmujące opłaty
    kartami wysyłają obciążenia, pracownik banku przymuje te
    obciązenia i nastęnie przekazuje je do odpowiedniego programu, który
    to program obciąza konta użytkowników. Sprawdzenie tego to kwestia
    paru minut.

> [...]
    > płatności (Polcard, ECard?)? Przecież tam dopiero mieli okazję, że by Cie
    > skubnąć! Dlaczego ich zupełnie wykluczasz?

    Przemawiają za tym fakty i argumenty. Chociażby to że zwracałem
    się do Inteligo aby przesłali mi pisemne potwierdzenie że Carefour 8
    stycznia 2007 roku wystąpił do nich o obciązenie mnie za płatność
    kartą dokonaną 21 grudnia 2006 roku i że pieniądze którymi
    obciązono mnie 8 stycznia 2007 roku zostały 8 stycznia 2007 roku
    przelane na konto Carefour. Inteligo odmawia mi wystawienia takiego
    potwierdzenia, więc o czym to może świadczyć ?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 59. Data: 2007-01-11 08:56:22
    Od: "info" <t...@k...pl>

    m...@g...com napisał(a):

> [...]
    > jogurtów było, ale skoro twierdzisz że były tylko 2, to sprawdzi przy
    > najbliższym remanencie czy stan magazynu się nie różni o jeden jogurt.

    Twoja analogia pasuje jak kwiatek do kożucha:-).
    Skoro na paragonie sklepowym mam wybity zakup trzech jogurtów to po
    odejściu od kasy nie mam żadnego dowodu na to że kupiłem ich tylko
    dwa, więc daruj sobie swoje fantazje.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 60. Data: 2007-01-11 09:01:49
    Od: "info" <t...@k...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Przecież tu też miałeś podwójne obciążenie za tą samą transakcję. Nie czujesz
    > analogii - może narysować?

    Ja nie czuję żadnej analogii, a skoro Ty ją czujesz to Ty ją
    narysuj.

    Pozdrawiam
    Adam