    From: "info" <t...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Date: 11 Jan 2007 00:51:56 -0800

    Łukasz Cielecki napisał(a):

    > W tym momencie piszesz bzdury oparte na fantazji. Projektowałeś ich system
    > informatyczny i wiesz to? Wątpię.
    > Jeśli twierdzisz, że znalezienie PRZYCZYNY i skutku wystąpienia takiej
    > pomyłki to "max 3 minuty" i co więcej jest to w stanie zrobić konsultant to
    > naprawdę małe masz pojęcie o życiu.

    Wybacz, ale to Ty wypisujesz bzdury. Błąd systemu informatycznego
    może być wtedy jeśli nastąpiła blokada środków i odmowa
    transakcji, podwójna blokada środków za tą samą transakcję,
    jeśli nie dotarł przelew itd, bowim te czynności dzieją się
    automatycznie bez bezpośredniej kontroli człowieka. Natomiast przy
    księgowaniu kont system informatyczny samoistnie nie działa, tylko
    czlowiek dokonuje księgowania oczywiście wykorzystując do pomocy
    jako narzędzia informatyczne programy. Placówki przyjmujące opłaty
    kartami wysyłają obciążenia, pracownik banku przymuje te
    obciązenia i nastęnie przekazuje je do odpowiedniego programu, który
    to program obciąza konta użytkowników. Sprawdzenie tego to kwestia
    paru minut.

    > Zadziwiający jest fakt jak łatwo wykluczasz z grona podejrzanych sklep, a
    > jak bardzo przyczepiłeś się do banku (btw: bankiem nie jest wbrew temu co
    > piszesz inteligo tylko PKO BP - tak gwoli ścisłości). I to od razu z
    > założeniem z góry, że było to działanie celowe. A co z pośrednikami
    > płatności (Polcard, ECard?)? Przecież tam dopiero mieli okazję, że by Cie
    > skubnąć! Dlaczego ich zupełnie wykluczasz?

    Przemawiają za tym fakty i argumenty. Chociażby to że zwracałem
    się do Inteligo aby przesłali mi pisemne potwierdzenie że Carefour 8
    stycznia 2007 roku wystąpił do nich o obciązenie mnie za płatność
    kartą dokonaną 21 grudnia 2006 roku i że pieniądze którymi
    obciązono mnie 8 stycznia 2007 roku zostały 8 stycznia 2007 roku
    przelane na konto Carefour. Inteligo odmawia mi wystawienia takiego
    potwierdzenia, więc o czym to może świadczyć ?

    Pozdrawiam
    Adam