eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientówRe: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: Łukasz Cielecki <a...@...sygnaturce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Date: Thu, 11 Jan 2007 06:39:52 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 35
    Message-ID: <eo4ij4$lqh$1@news.dialog.net.pl>
    References: <1...@v...googlegroups.com>
    <m...@d...localdomain>
    <1...@i...googlegroups.com>
    <m...@d...localdomain>
    <1...@i...googlegroups.com>
    <eo3cph$ttt$1@news.dialog.net.pl>
    <1...@7...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-5466.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1168493989 22353 84.40.130.90 (11 Jan 2007 05:39:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Jan 2007 05:39:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    In-Reply-To: <1...@7...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:404793
    [ ukryj nagłówki ]

    info napisał(a):

    > Wyjaśnienie mojego incydentu wbrew temi co piszesz jest bardzo szybkie
    > i proste, wystarczy kilka minut aby wszystko sprawdzić. Niecałej
    > minuty wymaga sprawdzenie w bankowym konputerze że po raz drugi
    > zaksięgowano tą samą transakcję, kto dokonywa zaksięgowanie i
    > gdzie poszły zaksięgowane pieniądze to kwestia maximum 3 minut i
    > mamy wszystko wyjaśnione.

    W tym momencie piszesz bzdury oparte na fantazji. Projektowałeś ich system
    informatyczny i wiesz to? Wątpię.
    Jeśli twierdzisz, że znalezienie PRZYCZYNY i skutku wystąpienia takiej
    pomyłki to "max 3 minuty" i co więcej jest to w stanie zrobić konsultant to
    naprawdę małe masz pojęcie o życiu.

    > Przedstawię Ci scenariusz, który mógł się wydarzyć: następuje
    > powtórne księgowanie transakcji które były już raz zaksięgowane,
    > przy wysyłce pieniędzy na konta tych na które zostały zaksięgowane
    > zostaje wytworzony sztuczny błąd i pieniądze wcześniej uż
    > zaksięgowane zostają w banku. Teraz tylko wystaczy je przerzucić na
    > na czyjeś konto.

    Zadziwiający jest fakt jak łatwo wykluczasz z grona podejrzanych sklep, a
    jak bardzo przyczepiłeś się do banku (btw: bankiem nie jest wbrew temu co
    piszesz inteligo tylko PKO BP - tak gwoli ścisłości). I to od razu z
    założeniem z góry, że było to działanie celowe. A co z pośrednikami
    płatności (Polcard, ECard?)? Przecież tam dopiero mieli okazję, że by Cie
    skubnąć! Dlaczego ich zupełnie wykluczasz?


    --
    ####__ __ Łukasz "MrLuck"_Cielecki __ __ _ ___ __ #
    ###/ /_ __/ /_____ _______ / \ ____(_)__ / /__ ____/ /__ (_) / _ \/ /##
    ##/ / // / '_/ _ `(_-<_ /| (|// __/ / -_) / -_) __/ '_// / / .__/ /###
    #/_/\_,_/_/\_\\_,_/___/__/ \__ \__/_/\__/_/\__/\__/_/\_\/_(_)/_/ /_/####

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1