    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Oszukańcze prowizje mBanku
    Date: Tue, 08 Nov 2011 18:11:34 +0100

    Witam,

    4 września pobrano ode mnie 144zł prowizji za powiększenie limitu
    kredytu. 1 października zostałem obciążony kolejną prowizją (180zł) za
    przedłużenie kredytu na kolejny rok. Sęk w tym, że prowizja obejmuje
    cały kredyt, w tym również 8 tysięcy, za które pobrano prowizję niecały
    miesiąc wcześniej.

    Nie uważam, za słuszne, abym po niecałym miesiącu miał ponownie płacić
    prowizję za przedłużenie kredytu na kolejny rok. Przecież gdybym
    poczekał miesiąc z podwyższaniem kredytu i powiększył limit 2
    października, tak wysoka prowizja nie została by pobrana. Ponieważ nie
    przypuszczałem, że zostanę podwójnie obciążony, podniosłem limit nieco
    wcześniej i w efekcie, niecały miesiąc korzystania z kredytu kosztował
    mnie podwójną prowizję.

    mBank odpowiada, że to zgodne z ich taryfą, ale czy na pewno taka taryfa
    jest zgodna z prawem? Zapłaciłem 144zł prowizji za miesiąc. A jakbym
    zwiększył limit 29 września, to bym zapłacił 144zł za 1 dzień kredytu.

    Czy jest jakaś szansa wywalczyć zwrot takiej nieuczciwej prowizji?

    --
    PAŚ