  • Data: 2009-12-29 12:36:59
    Temat: P...y ZUS
    Od: bzdreg <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę wylać trochę żółci, a co...
    Temat chyba nikogo nie zaskakuje, to raczej dość powszechna opinia. Ze
    dwa lata temu doświadczyłem sprawnego i błyskawicznego załatwienia
    sprawy w ZUS i (oj, naiwny) powziąłem opinię, że coś się w tym b...u
    zmieniło.

    Byłem w owym przybytku, świątyni komuny, żeby zmienić nr rach. b. na
    który ono ma lać świadczenie.
    Ono zażądało do wglądu umowy rachunku, aby potwierdzić, ze ten rachunek
    należy do mnie!
    Musiałem drugi raz jechać w-tę-i-we-wtę po tej ślizgawicy. A gdybym się
    wtedy zabił?
    No tosz q...a żem się srogo wq..ł!
    Jakim prawem ono ogranicza moje konstytucyjne prawo dysponowania moją
    własnością? Dlaczego nie wolno mi życzyć sobie przelewania mojego
    świadczenia na konto mamy (jak b. premier), syna, żony, kochanki, czy
    dowolnej zaufanej osoby?
    Wrrr....
    Będę pisał do dyrektora oddziału z żądaniem wyjaśnień. Poinformuję.
    (dot. o/Chorzów)

    --
    Tnx. Regards. Bzd.