  • 1. Data: 2005-07-04 11:06:45
    Temat: PKO BP - padający wiecznie bankomat
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

    Ostrzegam użytkowników przed bankomatem w Przemyślu, ul. Grunwaldzka, II
    Oddział Wieniawskiego. Co poniedziałek pad od rana do ........???? w
    tygodniu też bywa. Syf, gangrena.
    Pozdrowienia dla systemu
    Krzysio

  • 2. Data: 2005-07-04 15:44:36
    Temat: o wadliwym bankomacie, który pomógł mi w życiu osobistym :-)
    Od: a...@o...pl

    > Ostrzegam użytkowników przed bankomatem w Przemyślu, ul. Grunwaldzka, II
    > Oddział Wieniawskiego. Co poniedziałek pad od rana do ........????
    > w tygodniu też bywa. Syf, gangrena. Pozdrowienia dla systemu

    a może nie wiesz, że Opatrzność Boża postanowiła wykorzystać ten bankomat? :-)

    mi kiedyś błędnie działający bankomat ułatwił pogłębienie bliższej znajomości z
    wspaniałą dziewczyną. Poznaliśmy się przez gazetę i listy, pojechałem 700 km,
    z Karpacza koło J.Góry do Kraśnika koło Lublina. Pobyłem 2 dni i trzeba było
    wracać. Poszliśmy w stronę banku bo chcę wypłacić kasę w bankomacie PKO BP ...
    Niestety, głupia maszyna nie chciała działać. Komunikat na czerwono "transakcja
    nie może być zrealizowana". Tłumaczyłem pannie: środki na koncie są, ale głupi
    bankomat nie chce ich wypłacić. Nie wnikając, czy to prawda, zaproponowała mi,
    że pożyczy na bilet (głupio mi było, ale przyjąłem. Gdybym wiedział, że bankomat
    nie wypłaci kasy, to nic bym jej nie mówił, tylko wracał na gapę, a bilet pkp
    kredytowy jakoś potem uregulował). Naskutek tego całego zamieszania, uciekł mi
    ostatni autobus, którym miałem jechać na stację kolejową w Lublinie i zostałem
    jeden dzień dłużej w Kraśniku. Na drugi dzień bankomat działał poprawnie, forsę
    wypłaciłem i od razu oddałem dziewczynie tę nieplanowaną pożyczkę. Powiedziałem
    też dziewczynie, że na przyszłość może zapamiętać, że jak Sebastian coś mówi,
    tzn. że mówi jej tylko prawdę, choćby pozory wskazywały na coś zupełnie innego.
    Ponadto podarowany mi przez bank dodatkowy dzień wykorzystałem na dalszy podryw
    Obecnie planujemy ślub. Gdyby wtedy bankomat zadziałał poprawnie, bardzo wątpię
    czy nasza znajomość by przetrwała. A zatem, jeśli będę w życiu szczęśliwy, to
    będę to zawdzięczać awarii bankomatu w Kraśniku Fabrycznym koło Lublina. :-))))

    następnym razem, gdy będziesz wnerwiać się na jakiś bankomat, pomyśl o tym,
    że być może przed chwilą skojarzył on jakieś udane małżeństwo :-)))

    pozdr
    Sebastian

  • 3. Data: 2005-07-04 15:59:17
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-04 17:44- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    a...@o...pl, gdy pisał(a):

> [...]
    >
    > następnym razem, gdy będziesz wnerwiać się na jakiś bankomat, pomyśl o tym,
    > że być może przed chwilą skojarzył on jakieś udane małżeństwo :-)))

    Drogi Dzienniczku, było bardzo fajnie. Jak za tydzień przyjedzie Jarek,
    to też wepchnę gumę do żucia do bankomatu...
    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 4. Data: 2005-07-04 16:29:44
    Temat: Re: PKO BP - padający wiecznie bankomat
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Krzysio napisał(a):
    > Ostrzegam użytkowników przed bankomatem w Przemyślu, ul. Grunwaldzka, II

    A on taki groźny, że aż ostrzegać trzeba ?

    > Oddział Wieniawskiego. Co poniedziałek pad od rana do ........???? w

    Jak mocherowe berety obsługują ;P

    > tygodniu też bywa. Syf, gangrena.
    > Pozdrowienia dla systemu

    Może warto skorzystać z innego, choćby tego przy pl Na Bramie.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 5. Data: 2005-07-04 19:53:24
    Od: a...@o...pl

    > Drogi Dzienniczku, było bardzo fajnie. Jak za tydzień przyjedzie
    > Jarek, to też wepchnę gumę do żucia do bankomatu...

    ROTFL :-) nie spodziewałem się takiego komentarza, zwłaszcza że tamten
    bankomat działał "prawie ok", sprawdzał PIN, grzecznie oddawał kartę i w ogóle,
    tyle że był akurat nie w humorze i nie chciał mi wypłacić gotówki :-)
    tłumacząc jak kobieta "nie bo nie i już"

    pozdr
    Sebastian

  • 6. Data: 2005-07-05 07:07:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysio" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Ostrzegam użytkowników przed bankomatem w Przemyślu, ul. Grunwaldzka, II
    > Oddział Wieniawskiego. Co poniedziałek pad od rana do ........???? w
    > tygodniu też bywa. Syf, gangrena.

    Jaki pad co poniedzialek?
    Pusty jest po prostu. A z pustego...
    Widac przez weekend ma duzo klientow.
    Bys mogl sobie wyciagnac wnioski z tych regularnych przygod i w poniedzialki
    szukac gdzie indziej...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2005-07-05 08:55:05
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dabocg$nkd$2@nemesis.news.tpi.pl...

    >Może warto skorzystać z innego, choćby tego przy pl Na Bramie.

    Dzieki za zbawienne rady - ja tez mam dla ciebie - nie przekraczaj 160, ;)))
    ( tylko tam, gdzie można)

  • 8. Data: 2005-07-05 08:58:01
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pusty jest po prostu. A z pustego...
    > Widac przez weekend ma duzo klientow.
    > Bys mogl sobie wyciagnac wnioski z tych regularnych przygod i w

    Życzę nadal dobrego samopoczucia i szukania gdzie indziej. Nie po to stoi
    toto tam gdzie stoi, żebym ja musiał szukać
    pozdrowienia

  • 9. Data: 2005-07-05 09:29:42
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Życzę nadal dobrego samopoczucia i szukania gdzie indziej. Nie po to stoi
    > toto tam gdzie stoi, żebym ja musiał szukać

    Masz racje.
    Ale co z tego kiedy on nie ma forsy?

    Zachowujesz sie jak kierowca na drodze z pierwszenstwem, ktory nie hamuje na
    skrzyzowaniu "bo ma pierwszenstwo".
    I co z tego jesli bedzie tez mial blache do klepania?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2005-07-05 09:44:02
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

> [...]
    na
    > skrzyzowaniu "bo ma pierwszenstwo".
    > I co z tego jesli bedzie tez mial blache do klepania?

    A blacha na oznakowanie skrzyżowania i koszty kursu na prawo jazdy, to pies
    ? O głupocie nie wspomnę, bo to nic nie kosztuje, lekarstwa na to nie ma ,
    tylko po objawach....
    pozdr