    From: a...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: o wadliwym bankomacie, który pomógł mi w życiu osobistym :-)
    Date: 4 Jul 2005 17:44:36 +0200

    > Ostrzegam użytkowników przed bankomatem w Przemyślu, ul. Grunwaldzka, II
    > Oddział Wieniawskiego. Co poniedziałek pad od rana do ........????
    > w tygodniu też bywa. Syf, gangrena. Pozdrowienia dla systemu

    a może nie wiesz, że Opatrzność Boża postanowiła wykorzystać ten bankomat? :-)

    mi kiedyś błędnie działający bankomat ułatwił pogłębienie bliższej znajomości z
    wspaniałą dziewczyną. Poznaliśmy się przez gazetę i listy, pojechałem 700 km,
    z Karpacza koło J.Góry do Kraśnika koło Lublina. Pobyłem 2 dni i trzeba było
    wracać. Poszliśmy w stronę banku bo chcę wypłacić kasę w bankomacie PKO BP ...
    Niestety, głupia maszyna nie chciała działać. Komunikat na czerwono "transakcja
    nie może być zrealizowana". Tłumaczyłem pannie: środki na koncie są, ale głupi
    bankomat nie chce ich wypłacić. Nie wnikając, czy to prawda, zaproponowała mi,
    że pożyczy na bilet (głupio mi było, ale przyjąłem. Gdybym wiedział, że bankomat
    nie wypłaci kasy, to nic bym jej nie mówił, tylko wracał na gapę, a bilet pkp
    kredytowy jakoś potem uregulował). Naskutek tego całego zamieszania, uciekł mi
    ostatni autobus, którym miałem jechać na stację kolejową w Lublinie i zostałem
    jeden dzień dłużej w Kraśniku. Na drugi dzień bankomat działał poprawnie, forsę
    wypłaciłem i od razu oddałem dziewczynie tę nieplanowaną pożyczkę. Powiedziałem
    też dziewczynie, że na przyszłość może zapamiętać, że jak Sebastian coś mówi,
    tzn. że mówi jej tylko prawdę, choćby pozory wskazywały na coś zupełnie innego.
    Ponadto podarowany mi przez bank dodatkowy dzień wykorzystałem na dalszy podryw
    Obecnie planujemy ślub. Gdyby wtedy bankomat zadziałał poprawnie, bardzo wątpię
    czy nasza znajomość by przetrwała. A zatem, jeśli będę w życiu szczęśliwy, to
    będę to zawdzięczać awarii bankomatu w Kraśniku Fabrycznym koło Lublina. :-))))

    następnym razem, gdy będziesz wnerwiać się na jakiś bankomat, pomyśl o tym,
    że być może przed chwilą skojarzył on jakieś udane małżeństwo :-)))

    pozdr
    Sebastian