  • 11. Data: 2005-07-05 09:58:23
    Temat: Re: o wadliwym bankomacie, który pomógł mi w życiu osobistym :-)
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-04 17:44 a...@o...pl napisał(a):
    > mi kiedyś błędnie działający bankomat ułatwił pogłębienie bliższej znajomości z
    > wspaniałą dziewczyną. (...) Gdyby wtedy bankomat zadziałał poprawnie, bardzo
    wątpię
    > czy nasza znajomość by przetrwała. A zatem, jeśli będę w życiu szczęśliwy, to
    > będę to zawdzięczać awarii bankomatu w Kraśniku Fabrycznym koło Lublina. :-))))
    >
    > następnym razem, gdy będziesz wnerwiać się na jakiś bankomat, pomyśl o tym,
    > że być może przed chwilą skojarzył on jakieś udane małżeństwo :-)))

    No proszę, jak się rodzi dziecko na pokładzie samolotu, to dostaje
    dożywotnie darmowe przeloty. Może warto pożebrać w banku o jakiś kredyt
    mieszkaniowy czy coś?... :)
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 12. Data: 2005-07-05 14:34:33
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojtek Szweicer wrote:

    > No proszę, jak się rodzi dziecko na pokładzie samolotu, to dostaje
    > dożywotnie darmowe przeloty.

    to już teraz wiem, czemu linie lotnicze zastrzegają sobie prawo odmowy
    wpuszczenia na pokład kobiet powyżej 7 miesiąca ciąży.

  • 13. Data: 2005-07-05 16:18:42
    Temat: Re: PKO BP - padający wiecznie bankomat
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Krzysio napisał(a):

    > Dzieki za zbawienne rady - ja tez mam dla ciebie - nie przekraczaj 160, ;)))
    > ( tylko tam, gdzie można)

    Ile to jest z buta ? 8 minut I narzekasz ;PPPPPPPPPP

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200