  • 1. Data: 2004-11-23 20:28:26
    Temat: PKO BP skad maja moje dane?
    Od: "LuK [Lucom]" <l...@u...TO.o2.pl>

    Witam!
    Zalodzylem dzialalnosc gosp. niecaly 1 miesiac temu. Dzis otwieram skrzynke
    i patrze z lekkim zdziwieniem list z PKO BP. Otwieram a tam ich oferta i
    propozycja zalozenia u nich firmowego konta. Pytanie: skad maja oni moje
    dane? Nie zyczylem nigdy i ngdzie otrzymywania zadnych materialow
    reklamowych, wiec jakim prawem je do mnie przysylaja?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-23 21:01:45
    Temat: Re: PKO BP skad maja moje dane?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 21:28:26 +0100, LuK [Lucom] naskrobał(a):

> [...]
    > dane? Nie zyczylem nigdy i ngdzie otrzymywania zadnych materialow
    > reklamowych, wiec jakim prawem je do mnie przysylaja?

    To początek za chwile pojawią się sterty ulotek dotyczących szkoleń, gazet
    itd. Wszystko zgodne z prawem - firmy nie chroni ustawa o ochronie danych
    osobowych.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-11-24 00:57:19
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 23 Nov 2004 21:28:26 +0100, "LuK [Lucom]"
    <l...@u...TO.o2.pl> wrote:

    >propozycja zalozenia u nich firmowego konta. Pytanie: skad maja oni moje
    >dane? Nie zyczylem nigdy i ngdzie otrzymywania zadnych materialow
    >reklamowych, wiec jakim prawem je do mnie przysylaja?

    A prowadzisz działalność gospodarczą?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-11-24 00:58:16
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 23 Nov 2004 22:01:45 +0100, Sebol
    <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> wrote:

    >itd. Wszystko zgodne z prawem - firmy nie chroni ustawa o ochronie danych
    >osobowych.

    to byłaby niezła bzdura...
    BTW: ja się o dane kontrahentów (łącznie z adresem zameldowania
    dowaiduję czasem przez telefon - w urzędzie miejskim)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2004-11-24 06:54:38
    Od: v...@p...onet.pl

> [...]
    > dane? Nie zyczylem nigdy i ngdzie otrzymywania zadnych materialow
    > reklamowych, wiec jakim prawem je do mnie przysylaja?

    baze nowopowstajacych firm mozna sobie kupic w Urzedzie statystycznym..czy
    jakos tam;-)
    Pozdrawiam
    W.

  • 6. Data: 2004-11-24 11:06:36
    Od: "LuK" <l...@u...TO.o2.pl>

    > baze nowopowstajacych firm mozna sobie kupic w Urzedzie statystycznym..czy
    > jakos tam;-)
    > Pozdrawiam
    > W.

    to czyli mam sie spodziewac w przyszlosci setki niepotrzebnych reklam ? :)
    Po prostu nie lubie jak mi jakies bzdury wysylaja. Np. w PKO BP nie zaloze
    juz konta. Maja kiepski marketing nawet porzadnej oferty nie moga wyslac.
    Chce zalozyc konto euro a oni mi tylko konto zlotowkowe proponuja ;)

  • 7. Data: 2004-11-24 12:05:44
    Od: " " <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    LuK [Lucom] <l...@u...TO.o2.pl> napisał(a):

> [...]
    > dane? Nie zyczylem nigdy i ngdzie otrzymywania zadnych materialow
    > reklamowych, wiec jakim prawem je do mnie przysylaja?

    na konto komercyjne, czy niekomercyjne dostales tego maila? bo jesli na
    niekomercyjne, to moze jest w stopce maila np taki tekst "Ten list został
    wysłany do Ciebie przez O2 Sp. z o.o. zgodnie
    z regulaminem usługi .... itp itd"

  • 8. Data: 2004-11-24 14:29:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik Użytkownik <e...@g...SKASUJ-TO.pl> w poście
    napisał, co następuje:
    > na konto komercyjne, czy niekomercyjne dostales tego maila? bo jesli
    > na niekomercyjne, to moze jest w stopce maila np taki tekst "Ten list

    Hehe - tym ludziom to juz calkiem internet pozmienial w mozgu.
    Z tego, co zrozumialem, przedpisca OTWORZYL SKRZYNKE nie w o2, czy Interii,
    ale na klatce schodowej badz na furtce. Tak tak, jest jeszcze cos takiego
    jak blaszana skrzynka na listy i poczta nie elektroniczna, ale w osobie
    umundurowanego na niebiesko jegomoscia, zwanego LISTONOSZEM.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    http://www.wszechwiedza.pl

  • 9. Data: 2004-11-24 15:09:07
    Od: "LuK" <l...@u...TO.o2.pl>

> [...]
    > niekomercyjne, to moze jest w stopce maila np taki tekst "Ten list został
    > wysłany do Ciebie przez O2 Sp. z o.o. zgodnie

    tzn. chodzi mi o zwykla skrzynke. Skrzynke pocztowa. A dostalem listem
    zwyklym i z podpisem nawet dyrektora oddzialu ;)

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-11-24 15:09:16
    Od: "LuK [Lucom]" <l...@u...TO.o2.pl>