  • 1. Data: 2009-05-30 13:40:25
    Temat: POLBANK - uwaga na oczekujące (aktywne) przelewy :))
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Po zmianie systemu (a może wcześniej) zaczęły wykonywać mi się Aktywne
    przelewy. :)) Fajnie to na wyciągu wygląda -- data transakcji 28.02, data
    księgowania 07.04. Kto da więcej :)

  • 2. Data: 2009-05-30 13:50:36
    Temat: Re: POLBANK - uwaga na oczekujące (aktywne) przelewy :))
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    r...@k...pl pisze:
    > Po zmianie systemu (a może wcześniej) zaczęły wykonywać mi się Aktywne
    > przelewy. :)) Fajnie to na wyciągu wygląda -- data transakcji 28.02, data
    > księgowania 07.04. Kto da więcej :)

    Ciekawe, czy moga ci nimi zrobic niedozwolony debet na koncie?

  • 3. Data: 2009-05-30 13:52:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Ciekawe, czy moga ci nimi zrobic niedozwolony debet na koncie?

    No i poslac ponownie przelew do sklepu w ktorym juz zaplaciles gdy
    poprzednia proba (proby) zawiodla.

  • 4. Data: 2009-05-30 15:28:33
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Ciekawe, czy moga ci nimi zrobic niedozwolony debet na koncie?

    Ciekawe to jest, czy z zamkniętego konta wykona się spłata mojej
    karty, zlecona w zeszłym roku :-)

  • 5. Data: 2009-05-31 06:03:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 30 May 2009 15:50:36 +0200
    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Ciekawe, czy moga ci nimi zrobic niedozwolony debet na koncie?

    Znając ich możliwości to bezproblemowo i na luzie :)

    Xenocide