  • 11. Data: 2009-11-26 22:04:55
    Temat: Re: PayPass w Multi
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Tomasz [Bubon] wrote:

    > Lepiej sprawdzcię, czy wzorem mBanku Multibank nie zmienił
    > Ogólnych Warunków Ubezpieczenia kart VISA i MasterCard.
    > W mBanko z chrony ubezpieczeniowej od niedawna wyłączone są
    > m.in: - nieuprawnione transakcje o łącznej kwocie nie
    > przekraczającej 100 złotych oraz
    > - operacje dokonane przez nieuprawnioną osobę przy użyciu karty
    > ze skopiowanymi danymi pochodzącymi z karty za pomocą
    > specjalnych czytników (skimming).

    Do tego się nie dokopałem (jeszcze), natomiast warto
    odnotować że ubezpiecznie mastercardów kosztuje 9,90
    (Pakiet "MultiKomfort Plus") w porównaniu do 2 zł dla
    debetówek Visy(Pakiet Bezpieczna Karta) oraz 6,90 dla
    kredytówek.

    O ile pierwotnie nad zbliżeniówką debetową myślałem,
    to po przeanalizowaniu TOiP mi przeszło. Z karty bez
    ubezpieczenia nie zamierzam korzystać, zaś 9,90 zł za
    ubezpieczenie (dla samej zasady) uważam za przesadę.

    Chyba że .. należy potratkować to jako "ostrzeżenie",
    tzn. że jego wysokość ma związek z przewidywanym ekhm
    poziomem szkód, z racji (nie)bezpieczeństwa takich
    kart.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 12. Data: 2009-11-27 09:30:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 23:04:55 +0100, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Chyba że .. należy potratkować to jako "ostrzeżenie", tzn. że jego
    > wysokość ma związek z przewidywanym ekhm poziomem szkód, z racji

    To już chyba lepiej przyglądnąć się MC z PP w Alior - czy się mylę?

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2009-11-27 12:52:58
    Od: "Stiwi" <s...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > tzn. że jego wysokość ma związek z przewidywanym ekhm
    > poziomem szkód, z racji (nie)bezpieczeństwa takich

    Mnie też to zastanawia, przecież różnica w cenie ubezpieczenia kolosalna. Nie sądzę
    zatem abyt
    nowy produkt znalazł wielu zwolenników. Czasem banki wprowadzają coś do oferty "dla
    zasady bo
    inni mają".

    Na razie nie widzę informacji na stronie MultiBanku co ma się zawierać w tym
    ubezpieczeniu MC za
    9,90pln. Ale za tą cenę to chyba ewentualne szkody x2 powinni wypłacać :-)

  • 14. Data: 2009-11-27 18:46:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > To już chyba lepiej przyglądnąć się MC z PP w Alior - czy się mylę?

    Ja mam takiego PP MC w Alior i jeszcze nigdy nie miałem okazji go
    wykorzystać do płatność PP (a mam go już kilka miesięcy).

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2009-11-30 16:02:47
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Stiwi wrote:

> [...]
    > bo inni mają".
    >
    > Na razie nie widzę informacji na stronie MultiBanku co ma się
    > zawierać w tym ubezpieczeniu MC za 9,90pln.

    Bo nie było tej informacji, ale jest, o tu:

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_do_multikon
    ta/pakiet_multikomfort_plus?_a=46035

    > Ale za tą cenę to chyba ewentualne szkody x2 powinni wypłacać
    > :-)

    W rzeczy samej.