  • 11. Data: 2009-07-16 12:38:19
    Temat: Odp: PeKaO SA - Zniknely mi pieniadze z konta a bank milczy!
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:h3mrgu$dpt$1@node1.news.atman.pl...

    > Tak masz rację właśnie dostałem odpowiedź z banku że to ta kwota, nadal wyjaśniam
    dlaczego nie mam jest widocznej jako opłata, no
    > i nie jestem pewien że to chodzi o lipiec o to też własnie ich pytam.

    Oplate za karte wprowadzili od czerwca.
    Pobrali Ci jakas kwote na koniec czerwca?
    Masz 2 karty czy jedna?

    Bo jak jedna to moze jedna oplata jest za czerwiec a druga za lipiec.

    Ryba

  • 12. Data: 2009-07-16 13:15:42
    Od: "Tomek" <t...@S...pl>

    > Oplate za karte wprowadzili od czerwca.
    > Pobrali Ci jakas kwote na koniec czerwca?
    > Masz 2 karty czy jedna?
    >
    > Bo jak jedna to moze jedna oplata jest za czerwiec a druga za lipiec.

    Miałem 2 karty maestro i za czerwiec sciągneli z konta już 17go
    17/06/2009PROWIZJE AUT1. -0,99PLN
    17/06/2009PROWIZJE AUT2. -0,99PLN

    Gdzie w PROWIZJE_AUT1 jest napisane Opłata za obsługę karty X za miesiąc
    06.2009
    PROWIZJE_AUT2 jest napisane Opłata za obsługę karty Y za
    miesiąc 06.2009.

    Zatem nie jest to napewno za miesiąc czerwiec.
    A jeżeli za lipiec to dlaczego nie ma żadnej wzmianki w historii jak tutaj
    za czerwiec?

  • 13. Data: 2009-07-16 13:19:22
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

> [...]
    >
    > Zatem nie jest to napewno za miesiąc czerwiec.
    > A jeżeli za lipiec to dlaczego nie ma żadnej wzmianki w historii jak tutaj za

    Masz racje, powinni byli napisac. Ja sie tylko domyslam za co masz te oplaty.

    Jeszcze jedno mi sie nie zgadza. dlaczego pobrali 2,98 i 0,99
    powinni pobrac albo 2 x 2,98 (jesli nie miales 4 platnosci bezgotowkowych)
    lub 2 x 0,99 jesli miales.

    Ryba