eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji › Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Poldek <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji
    Date: Fri, 12 Aug 2011 13:54:21 +0200
    Organization: CCCCP
    Lines: 26
    Message-ID: <j2344k$etg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-115-16-28.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1313149910 15280 77.115.16.28 (12 Aug 2011 11:51:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Aug 2011 11:51:50 +0000 (UTC)
    X-User: noczelny
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.1.19)
    Gecko/20110420 SeaMonkey/2.0.14
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:557019
    [ ukryj nagłówki ]


    "Szanowny Panie,

    uprzejmie informujemy, iż Bank rozpatruje reklamacje niezwłocznie po ich
    wpływie, o ile to możliwe w terminie 30 dni kalendarzowych od daty ich
    przyjęcia.

    W przypadku reklamacji dotyczących operacji dokonanych kartą debetową
    Maestro lub VISA Pekao wymagających kontaktowania się z akceptantem lub
    organizacją MasterCard / VISA Europe okres rozpatrywania reklamacji może
    być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od daty ich przyjęcia, o czym Bank
    informuje Posiadacza Eurokonta odrębnym pismem. Maksymalne terminy
    rozpatrywania reklamacji wynoszą: 200 dni dla reklamacji bankomatowych,
    niefinansowych (tj. nie związanych z dokonanymi operacjami) i
    akceptantów Banku (obsługiwanych przez Bank).

    Uprzejmie prosimy oczekiwać na odpowiedź zwrotną, którą przekażemy
    niezwłocznie po jej otrzymaniu.

    Dziękujemy za korespondencję. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy
    do dalszej korespondencji lub prosimy o kontakt z Konsultantem Infolinii
    Banku Pekao SA pod numerem telefonu 801-365-365, 48/42-68-38-232 lub
    22/59-12-232 (z zagranicy lub telefonu komórkowego) w godzinach od 7 do 22.

    Z poważaniem,
    Bank Pekao SA"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1