eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao SA, czas rozpatrzenia reklamacjiPekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji
  • Data: 2011-08-12 11:54:21
    Temat: Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji
    Od: Poldek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Szanowny Panie,

    uprzejmie informujemy, iż Bank rozpatruje reklamacje niezwłocznie po ich
    wpływie, o ile to możliwe w terminie 30 dni kalendarzowych od daty ich
    przyjęcia.

    W przypadku reklamacji dotyczących operacji dokonanych kartą debetową
    Maestro lub VISA Pekao wymagających kontaktowania się z akceptantem lub
    organizacją MasterCard / VISA Europe okres rozpatrywania reklamacji może
    być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od daty ich przyjęcia, o czym Bank
    informuje Posiadacza Eurokonta odrębnym pismem. Maksymalne terminy
    rozpatrywania reklamacji wynoszą: 200 dni dla reklamacji bankomatowych,
    niefinansowych (tj. nie związanych z dokonanymi operacjami) i
    akceptantów Banku (obsługiwanych przez Bank).

    Uprzejmie prosimy oczekiwać na odpowiedź zwrotną, którą przekażemy
    niezwłocznie po jej otrzymaniu.

    Dziękujemy za korespondencję. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy
    do dalszej korespondencji lub prosimy o kontakt z Konsultantem Infolinii
    Banku Pekao SA pod numerem telefonu 801-365-365, 48/42-68-38-232 lub
    22/59-12-232 (z zagranicy lub telefonu komórkowego) w godzinach od 7 do 22.

    Z poważaniem,
    Bank Pekao SA"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1