  • Data: 2002-09-05 13:57:36
    Temat: Pekao SA - moje przygody CD
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzisiaj dostalem... kolejny wyciag - 0.00 zl.
    Akurat kolejny raz szedlem meczyc pania w dzekanacie o dyplom (brak podpisu
    rektora ;) podszedlem do swojego oddzialu na SGHu

    Nie wiem dlaczego - calkowicie wymieniono obsade i chyba trafilem w
    stanowisku na pania kierownicze ;)

    Powiedzialem, ze chcialem W KONCU zamknac konto i otrzymac potwierdzenie
    tegoz czynu :)

    Dla przypomnienia - konto zostalo zamkniete dokladnie rok temu.

    Okazalo sie - ze niestety - spalacajac oplate i odsetki w poprzednim
    miesiac - konto zostalo... akrtywowane.
    (czyli jak zamkneliscie konto - ktos wam przeslal tam 1 gr - to.. macie
    problemy :)

    Pani wzbraniala sie przed potwierdzneimem (ona nie ma wplywu co wysyla
    Lodz), ale napoisala na tym wyciagu moja hisortrie - ze chcialem zamknac po
    raz kolejny - przywalila kilka pieczatek - i dala mi ksero (oryginal
    zostawilem :) - przepraszajac. Ja na to - ze to nie jej wina :) Ona, no tak
    ale ja pracuje w tej instytucji - na co ja nie moglem sobie odmowic - i
    odrzeklem, ze wlansie ze wzgledu na takie przyadki ucieklame z tej
    instytucji jak najdalej.

    BTW Pelno reklam w banku funduszu PEkoa - tyle ze niedbale odbitego na
    kserze - krzywo pocietego.... To samo z dyspozycjami - ksero.... :(

    acha i co jeszcze zauwazylem - pokoik dla VIPow owarty a na drzwiach
    przyklejona karta ze JEstem na urlopie do. (niepodpisana oczywiscie ;)
    Biedne VIPy hu hu hu

    --

    ----
    Amra the Freelancer