  • 1. Data: 2006-05-09 16:52:24
    Temat: Visa Electron a Visa Electron - placenie przez Internet
    Od: CookieMonster <e...@W...pl>

    witam
    dowiedzialem sie dzisiaj ze V Electron w jednym banku nie rowna sie V Electron w
    innym banku.
    Ta roznica polega na tym, ze jedna karta mozna placic przez Internet, a druga nie.
    Ktore banki wydaja te lepsze? karty, a ktore nie?
    Karta Inteligo juz wiem, ze umozliwia placanie w zagranicznych sklepach,
    mozna ja dodac do konta paypal i w ogole nie ma z nia problemow
    (tylko raz kiedys w nocy na stacji benzynowej okazalo sie,
    ze nia nie zaplace, bo w banku akurat cos robia ...)

    Kolezanka ma karte w Pekao SA, ktora przez internet placic sie nie dalo ...
    jeszcze inna w BPH i rowniez sie nie dalo.

    Czy jakies inne banki daja Vise Electron, ktora da sie placic przez Internet
    i na czym polega ta roznica, ze raz sie da, a raz nie nie da placic w Internecie?

    --
    CookieMonster

  • 2. Data: 2006-05-09 21:39:20
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Czy jakies inne banki daja Vise Electron, ktora da sie placic przez
    > Internet

    Inteligo

    > i na czym polega ta roznica, ze raz sie da, a raz nie nie da placic w
    > Internecie?

    to czy bank na to pozwala czy tez nie...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 3. Data: 2006-05-10 13:52:25
    Od: Michal <s...@j...be>

    On Tue, 9 May 2006 18:52:24 +0200, CookieMonster wrote:

    > Czy jakies inne banki daja Vise Electron, ktora da sie placic przez Internet

    Tak - testowałem niedawno w ten sposób swoją VE Millennium i się dało.

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 4. Data: 2006-05-10 16:05:42
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 9 May 2006 18:52:24 +0200, w <13xgnungjrbha$.dlg@nawrocki.pl>,
    CookieMonster <e...@W...pl> napisał(-a):

    > Czy jakies inne banki daja Vise Electron, ktora da sie placic przez Internet
    > i na czym polega ta roznica, ze raz sie da, a raz nie nie da placic w Internecie?

    Chyba jeszcze tylko VE DB24.

    No i na przykład VE z BPH interia.pl -- z tym, że to jest już kredytowy
    Electron.

  • 5. Data: 2006-05-10 18:12:12
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 10 May 2006 18:05:42 +0200, r...@a...net.pl napisal/a:

    > Chyba jeszcze tylko VE DB24.
    Jeszcze np. doładowalna VE BZWBK.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 6. Data: 2006-05-10 18:36:29
    Od: CookieMonster <e...@W...pl>

    On Tue, 9 May 2006 18:52:24 +0200, CookieMonster wrote:

    > Czy jakies inne banki daja Vise Electron, ktora da sie placic przez Internet
    > i na czym polega ta roznica, ze raz sie da, a raz nie nie da placic w Internecie?

    a moze istnieje cos takiego jak Visa Classic debetowa?
    http://www.allekarta.pl/

    czy inne banki cos takiego daja?

    --
    CookieMonster

  • 7. Data: 2006-05-10 18:42:31
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 10 May 2006 20:36:29 +0200, CookieMonster napisal/a:

    > a moze istnieje cos takiego jak Visa Classic debetowa?
    > http://www.allekarta.pl/
    istnieje wręcz bardzo powszechnie.
    wiele banków np. BZWBK, Pekao , BPH ma w swojej ofercie wypukłą
    debetową Visę i nazywa ją właśnie Visą Classic.
    W takim BZWBK "klasyczna" kredytowa Visa to Visa Silver, Visa Classic to
    debetówka.
    --
    Krzysztof Lerski

  • 8. Data: 2006-05-10 19:32:24
    Od: CookieMonster <e...@W...pl>

    On Wed, 10 May 2006 20:42:31 +0200, Krzysztof wrote:

    > istnieje wręcz bardzo powszechnie.

    WOW

    > wiele banków np. BZWBK, Pekao , BPH ma w swojej ofercie wypukłą
    > debetową Visę i nazywa ją właśnie Visą Classic.

    czy te karty maja funkcjonalnosc kart kredytowych?
    tzn. umozliwiaja placenie przez Internet, zakupy za granica itp.
    bez zadnych problemow?

    jak sie ma tak VE w stosunku do Visy Classic BZWBK BPH lub innych,
    chodzi mi o mozliwosci, funkcje ... i oplaty

    --
    CookieMonster

  • 9. Data: 2006-05-10 21:00:43
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    CookieMonster wrote on 2006-05-10 21:32:

    > WOW

    > czy te karty maja funkcjonalnosc kart kredytowych?
    WOW, nie - bo nie dają możliwości skorzystania z kredytu

    > tzn. umozliwiaja placenie przez Internet, zakupy za granica itp.
    > bez zadnych problemow?
    Oczywiście, że tak - ale to głównie dzięki wypukłości (w skrócie)

    > jak sie ma tak VE w stosunku do Visy Classic BZWBK BPH lub innych,
    > chodzi mi o mozliwosci, funkcje ... i oplaty
    Generalnie chodzi o to, że te karty mają odblokowane z reguły
    transakacje MO/TO/IO, czyli zdalne.

    CO do opłat - to różnie bywa, są głównie roczne - ale to zależy od banku
    - najlepiej sprawdzić na stronie. Zaletą ich jest też to (np. Visy
    Classic Pekao bodajże), że możesz ją dostać nie mając zdolności
    kredytowej - po prostu blokujesz określoną kasę.

    Michał M

  • 10. Data: 2006-05-10 21:50:36
    Od: CookieMonster <e...@W...pl>

    On Wed, 10 May 2006 23:00:43 +0200, MrMrooz wrote:

    > WOW, nie - bo nie dają możliwości skorzystania z kredytu

    ale to nie problem. nigdy nie schodze z saldem na koncie do zera,
    nie wyobrazam sobie sytuacji, ze nie bede mial zadnych oszczednosci ...

    > Oczywiście, że tak - ale to głównie dzięki wypukłości (w skrócie)

    ale pewnie wymagaja polaczenia z bankiem,
    co bedzie jezeli akurat w banku cos majstruja?
    (tak mialem z moja VE Inteligo, zatankowalem na stacji benzynowej,
    daje karte, a sprzedawca mowi ze bank nie odpowiada :o, gdyby nie kolega .... )
    czy wypukle karty debetowe tez maja taka przypadlosc?

    > Generalnie chodzi o to, że te karty mają odblokowane z reguły
    > transakacje MO/TO/IO, czyli zdalne.

    VE Inteligo tez ma odblokowane operacje MOTO ( cokolwiek to oznacza)
    a IO ?? co to?
    wiec jaka jest roznica miedzy VE Inteligo a VC BZWBK czy PEKAO

> [...]
    > Classic Pekao bodajże), że możesz ją dostać nie mając zdolności
    > kredytowej - po prostu blokujesz określoną kasę.

    ale czy zeby dostac karte debetowa VC inne banki wymagaja zdolnosci kredytowej?
    (piszesz ze Pekao nie, a inne tak?)

    jezeli to nie KK to po co im zdolnosc kredytowa?

    --
    CookieMonster