  • Data: 2011-11-14 23:16:58
    Temat: Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Spore zakupy w najczęściej odwiedzanym zwykle sklepie. Próba płatności
    kartą kredytową, środki na koncie są - błąd połączenia, nie mogę czekać,
    więc płacę gotówką.
    Na wydruku z kasy o anulowaniu transakcji na skutek braku połączenia
    ukazuje się PEŁNY NUMER mojej karty kredytowej! - zauważyłam to kilkanaście
    dni po fakcie.
    Zwykle na wydrukach są gwiazdki i tylko 4 ostatnie cyfry, a tutaj pełny
    numer.

    Czyli: moim numerem karty kredytowej dysponuje pani w kasie (kopia kwitu z
    kasy jest w jej rękach) tudzież ew. jej koleżanki (kilkanaście osób), jak
    również przypuszczalnie firma, która dostarczyła oprogramowanie do
    terminali w tym sklepie.

    Pan w telefonicznym BOK banku mówi, ze to nie wina banku, tylko terminala i
    właśnie oprogramowania. Sugeruje zastrzeżenie karty i wydanie nowej z nowym
    pinem.

    Tylko że to nie załatwia sprawy, bo sytuacja może sie powtórzyć. I co,
    znowu 15 zł za nową kartę? I zdenerwowanie?

    Co z tym fantem?
    Mało mi się to wszystko podoba.

    Kartę już zastrzegłam, a póki co nie będe robiła zakupów w tym sklepie. To
    na pewno.

    Chodzi o to, że system/oprogramowanie zainstalowane w tym sklepie jest złe,
    gdyż naraziło mnie na utratę danych karty - i nie wiem, jak spowodować,
    żeby go uszczelniono!
    A bank się wypina, jak widać z cytatów i z rozmowy telefonicznej.

    Postanowiłam, że zacznę od rozmowy z kierownikiem sklepu, aby się
    dowiedzieć, kto im instalował system - a jeśli się nie dowiem, zwrócę się z
    oficjalnym pismem w tej sprawie.
    Jeśli się dowiem, zwrócę się z kolei z zawiadomieniem do owej firmy i
    żądaniem wyjaśniającej odpowiedzi w trybie urzędowym.
    I o to chciałam tutaj zapytać - tzn czy to jest sensowna droga.

    Jeśli nie zabezpieczą systemu, nie odpuszczę i zwrócę się wyżej. Bo się
    wkurzyłam na maksa.

    Ktoś miałby jakiś lepszy pomysł?