eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!news.glorb.com!news-out.re
    adnews.com!transit3.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!new
    sfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!
    news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Reply-To: i...@g...pl
    Date: Tue, 15 Nov 2011 00:16:58 +0100
    Message-ID: <yxxv66t5tnau.sqi5gioyr48l$.dlg@40tude.net>
    Lines: 48
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.185.201.152
    X-Trace: 1321312622 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 5805 79.185.201.152:51172
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:561589
    [ ukryj nagłówki ]

    Spore zakupy w najczęściej odwiedzanym zwykle sklepie. Próba płatności
    kartą kredytową, środki na koncie są - błąd połączenia, nie mogę czekać,
    więc płacę gotówką.
    Na wydruku z kasy o anulowaniu transakcji na skutek braku połączenia
    ukazuje się PEŁNY NUMER mojej karty kredytowej! - zauważyłam to kilkanaście
    dni po fakcie.
    Zwykle na wydrukach są gwiazdki i tylko 4 ostatnie cyfry, a tutaj pełny
    numer.

    Czyli: moim numerem karty kredytowej dysponuje pani w kasie (kopia kwitu z
    kasy jest w jej rękach) tudzież ew. jej koleżanki (kilkanaście osób), jak
    również przypuszczalnie firma, która dostarczyła oprogramowanie do
    terminali w tym sklepie.

    Pan w telefonicznym BOK banku mówi, ze to nie wina banku, tylko terminala i
    właśnie oprogramowania. Sugeruje zastrzeżenie karty i wydanie nowej z nowym
    pinem.

    Tylko że to nie załatwia sprawy, bo sytuacja może sie powtórzyć. I co,
    znowu 15 zł za nową kartę? I zdenerwowanie?

    Co z tym fantem?
    Mało mi się to wszystko podoba.

    Kartę już zastrzegłam, a póki co nie będe robiła zakupów w tym sklepie. To
    na pewno.

    Chodzi o to, że system/oprogramowanie zainstalowane w tym sklepie jest złe,
    gdyż naraziło mnie na utratę danych karty - i nie wiem, jak spowodować,
    żeby go uszczelniono!
    A bank się wypina, jak widać z cytatów i z rozmowy telefonicznej.

    Postanowiłam, że zacznę od rozmowy z kierownikiem sklepu, aby się
    dowiedzieć, kto im instalował system - a jeśli się nie dowiem, zwrócę się z
    oficjalnym pismem w tej sprawie.
    Jeśli się dowiem, zwrócę się z kolei z zawiadomieniem do owej firmy i
    żądaniem wyjaśniającej odpowiedzi w trybie urzędowym.
    I o to chciałam tutaj zapytać - tzn czy to jest sensowna droga.

    Jeśli nie zabezpieczą systemu, nie odpuszczę i zwrócę się wyżej. Bo się
    wkurzyłam na maksa.




    Ktoś miałby jakiś lepszy pomysł?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1