  • 41. Data: 2011-03-24 13:41:45
    Temat: Re: Płacę z Allegro i kk - problemy?
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
    news:imffvs$lf3$6@inews.gazeta.pl...

    > A ile to są u Ciebie małe kwoty? Do ilu?

    W moim przypadku kwoty (różne) do 200-300zł przechodzą od razu. Nigdy nie
    miałem takich problemów jak opisujesz, a płacę przez PzA kilka razy w
    miesiącu.

  • 42. Data: 2011-03-24 14:52:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 14:41:45 +0100, Iksinski napisał(a):

    > W moim przypadku kwoty (ró?ne) do 200-300z? przechodz? od razu. Nigdy
    > nie mia?em takich problemów jak opisujesz, a p?ace przez PzA kilka razy
    > w miesi?cu.

    No ja też tak kiedyś miałem, ale od pewnego czasu coś we mnie trafiło i
    jest dupa, praktycznie nic nie przechodzi. Nigdy nic nie kombinowałem z
    PzA ani nawet reklamacji nie składałem w banku na jakaś transakcję przez
    PzA. Allegro ma moje problemy gdzieś, na forum nic sensownego nie napiszą.

    --
    xbartx

  • 43. Data: 2011-03-24 15:06:02
    Temat: Re: P?ace z Allegro i kk - problemy?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > PzA. Allegro ma moje problemy gdzieś, na forum nic sensownego nie napiszą.

    Masz tak samo jak ja. Do pewnego czasu szło wszystko, od pewnego czasu nic.

    Zakładam nowe konto allegro - pierwsza transakcja przechodzi, kolejne już
    nie. Bez znaczenia jaka karta.

  • 44. Data: 2011-03-24 20:10:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A ile to są u Ciebie małe kwoty? Do ilu?

    drobne to dzisiaj np. ok. 15 zł, jak płaciłem kilkaset to trwało to
    nieco dłużej, a ostatnio 1900 i prawie cały dzien

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 45. Data: 2011-03-25 19:04:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 16:06:02 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Masz tak samo jak ja. Do pewnego czasu szło wszystko, od pewnego czasu
    > nic.
    >
    > Zakładam nowe konto allegro - pierwsza transakcja przechodzi, kolejne
    > już nie. Bez znaczenia jaka karta.

    Allegro to jest jednak amatorszczyzna i nic więcej. Złożyłem reklamację w
    Polbanku i Mille ciekawe co mi odpowiedzą. Teraz mam MC z Citi, więc przy
    okazji nią spróbuje.

    Xenocide

  • 46. Data: 2011-03-25 20:10:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Allegro to jest jednak amatorszczyzna i nic więcej. Złożyłem reklamację w
    > Polbanku i Mille ciekawe co mi odpowiedzą. Teraz mam MC z Citi, więc przy
    > okazji nią spróbuje.

    IMO reklamacje w bankach nic nie dadzą, ale to ciekawe bo ja tak nie
    próbowałem. Autoryzacje dostają - moim zdaniem banki były ewidentnie w
    porządku. To PayU anuluje te transakcje. Reklamacje kierowane do PayU kończą
    się zawsze tak samo. Najpierw obietnice, że szybko to wyjaśnimy, że im
    przykro, pytania w rodzaju "czy zastrzegał pan jakieś karty ostatnio",
    wymiana kilku maili, że niestety "jeszcze nie ma odpowiedzi od agenta
    rozliczeniowego", po czym kontakt się urywa - przestają odpisywać na maile z
    numerem danego ticketu. Żałosne. Pytam czy może Polcard jakiś "znacznik"
    daje dla tych transakcji - nie mogą powiedzieć.

  • 47. Data: 2011-03-26 16:17:51
    Temat: Re: P?ac? z Allegro i kk - problemy?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Allegro to jest jednak amatorszczyzna i nic więcej. Złożyłem reklamację w
    > Polbanku i Mille ciekawe co mi odpowiedzą.

    Z banku odpowiedza, ze firma PayU (allegro) zablokowala srodki, bank
    autoryzowal tranzakcje, ale PayU ich nie rozliczylo. Mialem takie
    sytuacje ostatnio i takie odpowiedzi. Bank nie byl winny.

    Allegro za to odpowie, ze oni moga anulowac dowolna transakcje bez
    podania przyczyny i ze trzeba ja zlecic jeszcze raz (powstanie
    na karcie kolejna blokada w takiej samej kwocie) lub dokonczyc
    bez PzA.

    a.

  • 48. Data: 2011-03-27 00:29:24
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-26 17:17, Wemif pisze:

> [...]
    > podania przyczyny i ze trzeba ja zlecic jeszcze raz (powstanie
    > na karcie kolejna blokada w takiej samej kwocie) lub dokonczyc

    A ja wlasnie po kilku mejlach dostalem cos takiego:
    "Uprzejmie informuję, że problem został zgłoszony do Działu
    Technicznego, który pracuje nad jego rozwiązaniem.
    W związku z powyższym sugeruję wpłatę środków przelewem bankowym.
    W imieniu Serwisu przepraszam za niedogodności."

    Wnioski na ta chwile:
    - dzial kontaktu z uzytkownikiem (pomoc czy jak im tam) do tego momentu
    nie zrobila nic poza odsylaniem mejli zawierajacych jedna ze
    "standardowych odpowiedzi"
    - algorytm dobierania "standardowych odpowiedzi" chyba sie w koncu
    zapetlil i nalezalo zaczac dzialac...

    Zobaczymy co z tego wyniknie.

    Pozdro

    Maseł

  • 49. Data: 2011-03-28 22:47:45
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 11:36:34 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):
    > Chyba allegro wprowadzilo zatwierdzanie wiekszych transakcji przez czlowieka
    > i odrzucaja transakcje bez powodu. W momencie gdy odrzuca, a blokada na

    Chyba jednak nie... Ostatnio przeszła w kilka minut transakcja KK na niemałą
    kwotę - może nie było od razu statusu "płatność zakończona" po wyjściu z
    polcardu ale więcej jak 10 minut to nie trwało.
    Dzisiaj transakcja na niemal 1kpln - i poszło w nie więcej niż minutę...

    > ponownie chce aby zaplacic. Mialem taki problem tydzien temu. A male
    > transakcje przechodza.

    Mi się zdarzają opóźnienia, ale to dosyć losowo.

    Swoją drogą, ten formularz na platnosci.pl wkurza: nie dość że trzeba
    wpisywać bez sensu te dane które nigdzie nie są weryfikowane, to jeszcze
    wśród dat ważności można wybrać lata które już minęły ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 50. Data: 2011-04-03 06:35:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 21:10:18 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > odpisywać na maile z numerem danego ticketu. Żałosne. Pytam czy może
    > Polcard jakiś "znacznik" daje dla tych transakcji - nie mogą powiedzieć.

    Dostałem z Polbanku taką odpowiedź:
    http://img684.imageshack.us/i/alluu.jpg/

    Natomiast Allegro oczywiście twierdzi coś zupełnie innego:

    "Jednocześnie przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź.
    Uprzejmie informuję, że w przypadku wpłat dokonywanych z użyciem karty
    kredytowej, zadeklarowana do przelewu kwota nie zostaje pobrana z
    rachunku wpłacającego, a jedynie na nim zablokowana. Jeśli płatność
    przybiera status "Anulowana", informujemy bank, że transakcja nie doszła
    do skutku i blokada środków może zostać zdjęta, jednak informację o
    terminie zwolnienia środków może podać tylko bank, który wydał daną kartę.
    Proponuję zatem, aby skontaktował się Pan z obsługą swojego banku i
    zorientował, jakie są procedury uwalniania zablokowanych na karcie
    środków w przypadku nieudanych transakcji."

    Pomijam już tutaj fakt, że nie pytałem się Allegro "co?" się stało tylko
    "dlaczego?" moja płatność ma status "anulowano" ale jak już tutaj kilka
    razy wspominałem, to jest ich główna linia - odpowiadać nie na temat,
    zazwyczaj z grubsza lekko bezsensownie aby znudzić i zniechęcić klienta.
    Może warto się zastanowić aby zgłosić to gdzieś wyżej ale znając życie
    chyba nic to za bardzo nie da a jedynie realna konkurencja może coś
    zmienić, niestety.

    Xenocide