  • 1. Data: 2006-02-06 15:51:08
    Temat: Plaska karta a zakupy w Internecie
    Od: aldek_wp <a...@w...pl>

    Raz jeszcze, chcac sie upewnic, czy plaska karta kredytowa MC (Carrefour)
    mozna placic w Internecie, zajrzalem do sklepu internetowego w USA
    (www.landware.com). Sklep dopuszcza (przynajmniej jest taka opcja w
    formularzach) karty MC spoza USA.
    I dupa. Dostalem maila, ze: "unfortunately your credit card did not go
    through, either the number was not entered correctly, or the authorization
    company did not accept the charges."

    No to jak jest z tymi plaskimi kartami w Internecie? Mozna czy nie? Czy
    jest jakis prosty sposob, by juz na wstepie wiedziec, ze tu mozna, a tu
    nie?

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-06 15:58:55
    Temat: Re: Plaska karta a zakupy w Internecie
    Od: sobate <s...@s...pl>

    Mnie się zdarzyło że powtórzyłem operację dwa albo trzy razy i wtedy już
    przyjęło (był błąd transmisji).