  • 1. Data: 2006-02-06 15:01:59
    Temat: Sprzedam Dług
    Od: "majbex" <m...@m...com.pl>

    Mam do sprzedania dług potwierdzony wyrokiem z VI.1998 r.na kwotę 21.400 zł.wraz z
    odsetkami od dnia.15 marca 1994 do dnia zapłaty.

    Pilnie sprzedam ten dług.Lub w ostateczności zlecę odzysk (prowizja tylko od
    ściągniętej kwoty- nie wcześniej) tylko firmom o nie konwencjonalnych i skutecznych
    metodach odzysku.Innym firmom zajmującym się tylko odzyskiem na tzw.telefonicznym
    kompromisie itd. z góry dziękuję.Firma ta dalej działa.Ponadto ten prezesik posiada
    dwie inne firmy.W każdym razie obraca pieniędzmi.Tel.663686685 lub email:
    majrex(małpa)pf.pl

    Dłużnik- z Krapkowic k/Opola

    Czekam na propozycje.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof

  • 2. Data: 2006-02-06 15:50:19
    Temat: Re: Sprzedam Dług
    Od: "Gabriel" <W...@w...pl>

    Może najpierw naucz sie jak wysyłać na grupe, potem przeczytaj co to spam
    zanim na Ciebie
    zaczna zapadac wyroki.

  • 3. Data: 2006-02-06 16:06:45
    Od: "Lukas i jego" <ZZLukas i jego @wp.pl>

    Dłużnik- z Krapkowic k/Opol

    Polecam jkolinę
    Adres znajdziesz na grupie

    Luki

  • 4. Data: 2006-02-07 09:56:05
    Od: "majbex" <m...@m...com.pl>

    > Polecam jkolinę
    > Adres znajdziesz na grupie
    >
    > Luki

    Co to za firma??Nie umię jej zlokalizować.Czy dobrze napisałeś tą nazwę??

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2006-02-09 00:01:29
    Od: "ts" <s...@s...pl>

    "majbex" wrote:
    > Mam do sprzedania dług potwierdzony wyrokiem z VI.1998 r.na kwotę 21.400
    zł.wraz z odsetkami od dnia.15 marca > 1994 do dnia zapłaty.

    Powodzenia w szukaniu mądrego, który będzie długi skupował. Nad
    wierzytelnością można się jeszcze zastanowić zależnie od okoliczności, ale
    przy długu to niemal podwójna strata (zakładając, że chcesz uzyskać za dług
    kwotę zbliżoną do jego wartości).

    T.