  • Data: 2007-01-30 10:14:55
    Temat: Podatek Belki od zyskow w funduszach - jak dziala?
    Od: "herman" <k...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Moze mi ktos nasiwetlic jak dziala podatek Belki w sytuacji gdy kupuje
    fundusze i sprzedaje je ze strata, potem kupuje je na nowo i sprzedaje je z
    zyskiem niewiele wiekszym niz wczesniej poniesiona strata - logicznie myslac
    i z ksiegowego punktu widzenia to podatek powinieniem zaplacic od zysku
    netto czyli roznicy miedzy zyskiem a strata. No ale z mojego doswiadczenia z
    funduszami w mBanku tak nie jest bo w opisanej sytuacji od zysku z
    drugiejtransakcji zaplacilem pelny podatek... Co na to przepisy? Czy to nie
    powinno byc rozlizane globalnie na koniec roku podatkowegoa nie od kazdej
    transakcji? toz to jawne zlodzejstwo...

    --
    pozdrawiam
    Jakub Wojtachnio