  • 1. Data: 2008-06-02 16:48:53
    Temat: Re: Podatek belki a eMax plus
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    =Marcos= wrote:

    > Czy to jest jakoś sumowane i np. za miesiąc w ogóle nie pobierze mi
    > podatku? Czy też oszustwo na obywatelach grubymi nićmi szyte? Bo jeśli
    > mam płacić 40% podatku, to nie widzę powodu, dla którego nie miałbym
    > założyć 10, 100, 1000 rachunków i na każdym przechowywać odpowiednio
    > małą kwotę...

    Archiwum. keywords: belka, belki, odsetki, zaokraglanie, Eneuel :)

    Wieslaw

  • 2. Data: 2008-06-02 16:52:25
    Temat: Podatek belki a eMax plus
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    Na jednym z eMax plusów dostrzegłem, że w zeszłym miesiącu przy odsetkach
    3,07zł, 1zł skradł podatek. Czyli jakieś 32%. Poczytałem o zasadach
    naliczania. Czy dobrze rozumiem, że gdybym miał odsetek 2,51zł, i tak
    zaokrąglonoby je do 3zł i pobrano z tego 1zł? Czyli 40% podatku zamiast 19%?

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

  • 3. Data: 2008-06-02 19:07:50
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > 10, 100, 1000 rachunków i na każdym przechowywać odpowiednio małą kwotę...

    było juz setki razy, przeszukaj archiwum grupy, nikt nie zabrania zakladania
    X tam rachunkow, jak odsetki wyniosą 2,49 zl to podatek od tego = 0 zł!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-06-02 19:42:41
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    =Marcos= <m...@w...nospamnospam.info> wrote:

    > Czy też oszustwo na obywatelach grubymi nićmi szyte? Bo jeśli mam płacić 40%
    > podatku, to nie widzę powodu, dla którego nie miałbym założyć 10, 100, 1000
    > rachunków i na każdym przechowywać odpowiednio małą kwotę...

    Mozesz miec tylko 4 emax plusy w mbanku.

    a.

  • 5. Data: 2008-06-02 19:45:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wemif pisze:

    > Mozesz miec tylko 4 emax plusy w mbanku.
    >
    > a.

    W BPH mozesz zalozyc nieograniczona ilosc samoprzedluzajacych sie lokat
    14-o dniowych na 1000 zl.

  • 6. Data: 2008-06-02 21:51:34
    Od: k...@o...pl

    > W BPH mozesz zalozyc nieograniczona ilosc samoprzedluzajacych sie lokat
    > 14-o dniowych na 1000 zl.

    w BZWBK można mieć dowolna ilość lokat oszczędnościowych - ale ktos
    pisał w innym wątku, że tylko do 9 z nich będzie dostępne on-line
    . oprocentowanie w tej chwili identyczne jak emax plus.

  • 7. Data: 2008-06-03 04:16:26
    Od: "Xavier" <m...@w...pl>

    Udało się !!

    Wczoraj sprawdzałem konta w mBanku i na wszystkich 4 eMaxach Plus odsetki
    2,49 :D

  • 8. Data: 2008-06-03 06:47:32
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Wczoraj sprawdzałem konta w mBanku i na wszystkich 4 eMaxach Plus odsetki
    > 2,49 :D

    to uwazaj, bo odsetki się skapitalizowaly!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2008-06-03 06:52:01
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > to uwazaj, bo odsetki się skapitalizowaly!

    Ale teraz miesiąc krótszy, więc full bezpieczeństwo!

    marekz